۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۶۳۰۹۷۸
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

رسوایی در انتظار خائنان به انقلاب و ملت است

رسوایی در انتظار خائنان به انقلاب و ملت است
استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه رسوایی در انتظار خائنان به انقلاب و ملت است، گفت: ولایتمداران در مسیر اراده الهی گام بر می دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری استاد حوزه علمیه، سه شنبه شب در دانشگاه امام صادق(ع) تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مجالسی که مزین به نام شهدا است مجالس حسرت و غبطه است.

وی با بیان اینکه شهدا مدال عاشقی از خداوند دریافت کردند، ادامه داد: در دورانی که برخی با خودنمایی حرام درصدد جذب نگاه دیگران هستند شهدا توانستند مورد توجه امام زمان(عج) قرار گیرند و نگاه حضرت را به خود جذب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری شهادت را از نعمات بزرگ الهی برشمرد و ابراز کرد: مجالس شهدا همانند آیات و روایات اتمام حجت است. امتیاز شهدا نسبت به دیگران این است که آنان در مسیر اراده الهی حرکت کردند.

استاد حوزه علمیه شهادت را بزرگ ترین مدال افتخار و بهترین مرگ بیان کرد و ادامه داد: طبق صریح روایات؛ درجات آدمی در قیامت به اندازه زخم‌هایی است که در راه رضای اهلی به او اثابت کرده است، شهدا به این سخن که امام راحل فرمودند: ما مامور به انجام وظیفه هستیم، یقین داشتند برای همین با دستان خالی در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و مبارزه کردند.

وی با استناد به آیات الهی، گفت: براساس آیات الهی انسان موجودی مختار است اما این اختیار مربوط به مقدرات الهی می شود بنابراین انسان می تواند زمان مقدرات الهی را تغییر دهد اما این اختیار در عرصه قضای الهی جاری نیست؛ البته خداوند با این واگذاری، اختیارات خود را سلب نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری لازمه پیروزی امت اسلامی را حمایت و همراهی با ولایت بیان کرد و ادامه داد: اگر امت همراه و یار امام باشد دشمن هرگز نمی تواند به آنان آسیب بزند و این سنت الهی است؛ ملت ایران در دوران دفاع مقدس چون با امام بودند پیروز شدند و امروز تا مرزهای اسرائیل پیشروی کردند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه انسان در سایه ولایت می تواند دین خود را حفظ کند، اظهار داشت: خداوند در عالم دنیا به باطل اجازه جولان داده ولی این مهلت تا هنگام فرارسیدن عذاب الهی است. شک نداشته باشید خداوند کسانی را که به امت و انقلاب خیانت می کنند رسوا خواهد کرد.

وی افزود: امروز یک مشت بدبخت برای رسیدن به صندلی و مقام هرکاری انجام می دهند، انسان اگر برای خداوند کار کند پیروز می شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات