۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۳۰۹۸۹
حجت الاسلام محمودی:

فتنه گران جایگاهی در بین مردم ندارند

فتنه گران جایگاهی در بین مردم ندارند
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه مسؤولی که با فتنه گران گره بخورد در شهرستان ورامین جایی ندارد، گفت: جامعه روحانیت برای انتخابات آتی از کسی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، شب گذشته در نخستین نشست جامعه روحانیت مبارز شهرستان پیشوا که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: جان فشانی روحانیت پیش از پیروزی انقلاب و بعد از آن برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: روحانیت شهرستان ورامین همچون سایر استانهای کشور از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف وظیفه اصلی خود را با افتخار انجام داده است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به انتخابات پیشرو، ابراز کرد: روحانیت در انتخابات آتی همچون گذشته وظایف مهمی بر عهده دارد هر چند جامعه روحانیت مبارز فعلا نظر و تصمیمی در تایید و یا حمایت از فرد خاصی اعلان نکرده و قصد حمایت از کسی را ندارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه مردم حامی روحانیت است، اظهار داشت: در طول این چهل سال مردم با بصیرت و آگاه همواره حامی روحانیت بودند و هستند و حضور فعال جامعه روحانیت ورامین در عرصه های مختلف انکارناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه روحانیت در تقویت باورهای دینی نقش بسزایی دارد، عنوان کرد: پاسداری از مرزهای اعتقادی اسلام و ارزش های اخلاقی از شاخصه های مهم جامعه روحانیت به شمار می رود.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و استحکام پایه های آن نقش مهم و تأثیرگذاری داشته است. امروز متاسفانه ما شاهد دست های پیدا و پنهان جریان فتنه در شهرستان ورامین هستیم که درصدد آلوده کردن فضای این شهرستان هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: یکی از وابستگان جریان فتنه که در شهرستان ورامین حضور دارد با بعضی از مسؤولان نیز مرتبط است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آن دسته از مسؤولانی که با جریان فتنه ارتباط دارند بدانند نمی توانند فضای شهرستان ورامین که دیار شهدا است تغییر دهد و اگر مدیر و یا مسؤولی بخواهد با فتنه گران گره بخورد جایی در ورامین ندارد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات