۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۳۱۰۰۱
حجت الاسلام رحیمی صادق:

شهدا شایسته ترین الگوی جوانان هستند

شهدا شایسته ترین الگوی جوانان هستند
مدیر حوزه علمیه استان تهران انقلابی گری را در خط شهدا بودن دانست و گفت: شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ششمین یادواره ۲۸ شهید هنرستان فنی نمونه دولتی آزادی فلسطین امروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران برگزار شد.

براساس این گزارش، پس قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی، حجت الاسلام رحیمی صادق به ایراد سخنرانی پرداخت و شهدا را جوانانی انقلابی و مدافعان ارزش های اسلامی معرفی کرد و گفت: شهدا در دفاع از ملت و ارزش های انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند و با نثار جان نعمت امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، ادامه داد: ما عزت و امنیت امروز خود را مرهون خون پاک شهدا و ایثار خانواده شهدا می دانیم.

حجت الاسلام رحیمی صادق قدرت و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران را نتیجه جانفشانی شهدا بیان کرد و اظهار داشت: کور خوانده اند آن کسانی که تصور می کنند جوانان امروز رهروی شهدا نیستند و‌ با نسل شهدا تفاوت دارند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران در باب شهید و فرهنگ شهادت، گفت: برگزاری این جلسات و یادواره ها ارزشمند و مقدس است و در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدا برگزار می شود اما این نوع مجالس پیام هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی نخستین پیام یادواره شهدا را شناخت آن عزیزان و‌ راهشان بیان کرد و گفت: شهدا بهترین الگوی برای جوانان به شمار می روند بنابراین انس گرفتن با شهدا در این الگوبرداری از آنان ضروری است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: شهدا قبل از آنکه از ما برگزاری یادواره شهدا را بخواهند می خواهند که ما راه آنان را بشناسیم؛ انقلابی گری یعنی در خط شهدا بودن و فرهنگ آنان را داشتن، بنابراین کسانی که در خط شهدا نباشند نمی توانند مدعی انقلابی گری باشند.

وی افزود: امروز شهدا رهرو می طلبند ما باید راه آنان را بشناسیم و با توسل و انس با آنان مسیر ولایتمداری و دفاع از انقلاب را ادامه دهیم./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات