۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۳۱۰۱۰
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

وحدت حوزه و دانشگاه نیاز جامعه امروز است

وحدت حوزه و دانشگاه نیاز جامعه امروز است
سرپرست حوزه علمیه لرستان وحدت حوزه و دانشگاه را نیاز جامعه خواند و گفت: در سایه این وحدت می توان مشکلات کشور را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، شب گذشته در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: وحدت به عنوان جریان شکل گیری نظام اسلامی، یک امر راهبردی برای تثبیت و بقای اهداف انقلاب است.

وی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه لازمه رشد و تعالی جامعه است، افزود: این مهم امری ضروری برای رفع مشکلات کشور است.

سرپرست حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: با همفکری و بهره مندی از ظرفیت حوزه و دانشگاه باید راهکارهای برون رفت از مشکلات جامعه امروز به ویژه مشکلات اقتصادی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه محل تولید علم است، گفت: در سایه وحدت حوزه و دانشگاه باید در تولید علم نقش آفرینی کرد و در سایه این مهم در رفع مشکلات کشور ایفای نقش کرد.

حجت الاسلام موسوی وحدت را نیاز امروز کشور خواند و اظهار داشت: وحدت در هر زمینه ای رمز موفقیت و مهم ترین عامل در رفع مشکلات کشور است.

وی تصریح کرد: حوزه و دانشگاه باید با همفکری و در سایه وحدت مشکلات جامعه را بشناسند و با ارائه ایده های خلاقانه راهکارهایی برای برون رفت از این مشکلات ارائه دهند./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات