۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۳۱۱۶۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

بصیرت و دشمن شناسی مهم‌ترین شاخصه ملت ایران برای عبور از فتنه ها

بصیرت و دشمن شناسی مهم‌ترین شاخصه ملت ایران برای عبور از فتنه ها
حجت الاسلام شکریان بصیرت و دشمن شناسی را مهمترین شاخصه ملت بزرگ ایران اسلامی در عبور از فتنه ها در چهل سال اخیر دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه تحلیل فتنه آبان ۹۸ و پیش بینی اقدامات احتمالی جریان فتنه تا انتخابات در سالن شهدای تبلیغات اسلامی استان در بابل با اشاره به ایام شهادت شهید آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز ورود حضرت معصومه(ع) به قم، اظهار داشت: فتنه آبان 98 دارای ابعاد پیچیده‌ای بود که با مدیریت رهبر انقلاب و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی رفع شد.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که ضد انقلاب به بهانه افزایش بنزین پروژه آشوب را در کشور کلید زده بود، افزود: اما مدیریت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به تحولات امروز منطقه و جهان به ویژه کشور‌های همسایه ایران مانند عراق و لبنان، افزود: همه برنامه ریزی‌ها در فتنه‌های منطقه با مدیریت آمریکا و هم پیمانانش در منطقه رخ می‌دهد و از این فتنه‌ها در راستای تغییر نظام‌های اسلامی و تضعیف جبهه مقاومت بهره برداری می‌شود که باید امت اسلامی در مقابل این فتنه‌ها ایستادگی کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود مدل امروز فتنه انگیزی در برخی کشور‌های اسلامی را بسیار پیچیده و برنامه ریزی شده عنوان کرد و تصریح کرد: به طور قطع و یقین در فتنه آبان ۹۸ که به بهانه مدیریت مصرف سوخت صورت گرفت همین مدل از فتنه انگیزی در جمهوری اسلامی هم برنامه ریزی شده بود که میزان خسارت نسبت به فتنه‌های سال ۷۸، ۸۸ بسیار بیشتر بود.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به رهبری بی بدیل رهبر معظم انقلاب در همه فتنه‌ها و تاکیدات ایشان در خصوص جدا کردن صف معترضان از آشوبگران، خاطر نشان کرد: بحث مدیریت مصرف سوخت و سهمیه بندی بنزین بستر ساز فتنه‌ای جدید در نظام اسلامی شد و به طور قطع اگر مواضع حکیمانه رهبر انقلاب در مقابل اینگونه اتفاقات نبود ابعاد این فتنه بیشتر از پیش بود.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به ایجاد برخی دو قطبی سازی کاذب در کشور در برخی جریان‌های سیاسی طی سال‌های اخیر اشاره و تاکید کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند و بار‌ها هم اعتراف کرده اند که نمی‌توانند از گزینه جنگ نظامی در مقابل با جمهوری اسلامی وارد شوند و به طور حتم در صدد برنامه ریزی برای ایجاد آشوب و فتنه انگیزی در درون نظام هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت با بصیرت ایران اسلامی پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری صف خود را از ضد انقلاب و اغتشاش گران جدا کردند، گفت: دشمن در جریان فتنه آبان ماه از خواست و مطالبات عمومی مردم در جهت فتنه انگیزی و آشوب در کشور استفاده کرد.
 
وی با بیان این که نظام اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است، افزود: امروز جمهوری اسلامی دارای نفوذ منطقه‌ای و بین المللی است و با ایجاد جبهه مقاومت در منطقه توانسته است ابهت پوشالی غرب به ویژه ایالات متحده را بشکند و همه نقشه‌ها و منافع آنان در منطقه با وجود هزینه‌های هنگفت با شکست روبرو شده است.
 
حجت الاسلام شکریان در پایان به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۸ اشاره و اظهار د اشت: انتخابات مهم‌ترین نماد مردم سالاری نظام اسلامی است و همه باید تلاش کنند تا مجلسی کارآمد، دغدغه‌مند و مکتبی و انقلابی در تراز جمهوری اسلامی در کشور شکل بگیرد و رفع همه موانع و مشکلات موجود استفاده از ظرفیت عظیم جوانان و نوجوانان و توجه به توان داخلی است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات