۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۳۱۱۹۳
مدیر مدرسه علمیه آیت الله ابوتراب امامی کاشانی:

نکوداشت آیت الله نمازی نکوداشت علم، حلم، بصیرت و اخلاق است

نکوداشت آیت الله نمازی نکوداشت علم، حلم، بصیرت و اخلاق است
حجت الاسلام محمدنظری نکوداشت آیت الله نمازی را نکوداشت علم، حلم، بصیرت و اخلاق دانست و گفت: آیت الله نمازی شخصیتی با دانش و با بصیرت است.
حجت الاسلام رضا محمدنظری مدیر حوزه علمیه آیت الله امامی کاشانی در حاشیه مراسم نکوداشت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: آیت الله نمازی عالمی حلیم و جوانمرد است که با بصیرت سیاسی مواضع بلند مقام معظم رهبری را متواضعانه دریافت و به تبلیغ و تشریح آن‌ها پرداخته است.

وی دانش و معرفت، حلم و متانت، سیاست و بصیرت، تواضع و ولایت مداری و ده‌ها کمال و فضیلت دیگر را از جمله فضایل و کمالات آیت الله نمازی دانست.

وی افزود: عالم جلیل القدری که در سنگر علم و دانش، تحقیق و تدریس، نگارش و تدوین کتب علمی، ترویج معارف قرآنی و تفسیر، ارشاد و هدایت، خدمات فرهنگی و تقویت طرح‌های عمرانی گام‌های بلندی برداشته است.

حجت الاسلام محمدنظری گفت: آیت الله نمازی شخصیت وارسته‌ای است که در تحمل تنش‌ها و بدرفتاری‌های سیاسی معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی و آزار رسانی مخالفان با مظلومیت و صبر و تحمل ایام گذرانیده است.

وی ادامه داد: آیت الله نمازی خدمتگزار هوشمندی است که در تقویت جایگاه بلند مرتبه نماز جمعه، بهنگام و با اندیشه‌ای بلند اقدام به ساخت مصلای بزرگ حضرت بقیه الله الاعظم (عج) کاشان کرد و با ایراد خطبه‌های اخلاقی در نماز گزاران جمعه تاثیر مثبت فراوان ایجاد کرده است./۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات