۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۳۱۲۸۱

شست و شو و پاکسازی منازل سیل زدگان کارون از سوی گروه های جهادی

شست و شو و پاکسازی منازل سیل زدگان کارون از سوی گروه های جهادی
فرمانده سپاه کارون از حضور ۵۰۰ جهادگر برای شست و شو، پاکسازی و سمپاشی منازل سیل زدگان شهرستان خبر داد.
سروان رضا محمدخواه، فرمانده سپاه کارون، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته برای سیل زدگان شهرستان اظهار داشت: از ساعات اولیه بارندگی گروه‌های جهادی به کمک آمده و جابجایی افراد کهنسال و بیمار به مناطق امن را انجام دادند، همچنین پنج نقطه «کوی شهید محسن، خیابان مدرسه امام رضا (ع)، شکاریه ۳، درویشیه و قلعه کنعان» برای خدمت رسانی عازم شدند.

فرمانده سپاه کارون خاطرنشان کرد: ۵۰۰ جهادگر با روحیه جهادی شان در مناطق درگیر آبگرفتگی حضور پیدا کرده و شانه به شانه یاریگر هستند با این حال به دلیل قطعی آب و برق و گاز، ساکنان این مناطق در امر پخت و پز با مشکل مواجه شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برای رفع چنین معضلی روزانه ۵ هزار پرس غذا در میان مردم توزیع می‌شود، عنوان داشت: در روزهای اخیر البسه، چادر و پتو در میان سیل زدگان توزیع و در سالن ۹ دی سپاه شهرستان استقرار پیدا کردند.

سروان محمدخواه با اشاره به اینکه آب در حال فروکش کردن است، ادامه داد: با فروکش کردن آب، مردم درحال بازگشت به خانه‌ها هستند اما به خاطر مشکلات به وجود آمده به خاطر بارندگی ها و حجم زیاد آب چادر‌هایی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده شد تا از آن‌ها استفاده کنند. 

وی عنوان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از امروز هزار تخته فرش بصورت رایگان برای شست و شو به قالی شویی‌ها منتقل می شود.
 
فرمانده سپاه کارون بیان داشت: سمپاشی خانه‌ها با توجه به بالا آمدن فاضلاب و تلف شدن احشام را در دستور کار قرار گرفته تا از شیوع هرگونه بیماری جلوگیری شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه از روز گذشته شست و شو و پاکسازی منازل سیل زدگان به همت گروه‌های جهادی پیگیری شد، تصریح کرد: با توجه به کمبود امکانات بهداشتی، بسته‌های حاوی مواد شوینده و بهداشتی در میان سیل زدگان توزیع شده است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
دانشی
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
اقدام گروه های خودجوش در امداد رسانی به مردم خوزستان قابل تقدیر است.
0
0