۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۳۱۳۱۰
امام جمعه کرج:

آمریکا به مذاکره با ایران نیاز دارد

آمریکا به مذاکره با ایران نیاز دارد
امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی از استیضاح ترامپ ناراحت و نگران هستند، گفت: آمریکا به مذاکره با ایران نیاز دارد، ایران داغ این مذاکره را بر دل آمریکا می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌ همدانی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته کرج با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) اظهار داشت: شخصیت واقعی انبیای الهی را می‌توان در آیات قرآن کریم شناخت.

وی افزود: قرآن کریم حضرت عیسی مسیح(ع) را فردی مبارزه گر با طاغوت و یاری‌گر دین خدا معرفی می‌کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز دین مسیحیت توسط برخی کشورهای مدعی تحریف شده است، بیان کرد: این کشورها با ستمگران عالم هم پیمان شده اند و بر مستضعفان ستم میکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه تحریف گران آیین مسیحیت مسلمانان و فقرا را در جهان با تمام توان سرکوب می‌کنند، عنوان کرد: امروز برخی سردمداران کشورهای مسیحی آبروی مسیحیت را برده اند و سرکوب خط مقاومت و مسلمانان توسط برخی کشورهای مسیحی انجام می‌شود.

خطیب نمازجمعه این هفته کرج با بیان اینکه البته اعتقاد جدی ما این است که وعده حق الهی محقق می‌شود و نابودی اسراییل و نابودی نظام سلطه و استکبار به وقوع می‌پیوندد، خاطرنشان کرد: این موضوع به فضل الهی به زودی محقق می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه رسانه‌ها در این روزها افکار عمومی را شکل می‌دهند و دشمنان از این ابزار استفاده می‌کنند تا به اهداف خود برسند، گفت: یکی از روش‌های پیچیده عملیات روانی، روشی است که اکثریت جامعه خود را در اقلیت فرض کنند و با جنگ روانی جوری فضا سازی می‌کند که اعتماد به نفس از افراد در تصمیم گیری‌ها سلب شود.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش میکند که با استفاده از مارپیچ یا گرداب سکوت جنگ روانی راه بیندازد، ادامه داد: این ترفند یکی از روش‌های جنگ روانی دشمن است تا به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه جهت دهی به باور، نگرش‌ها و تمایلات و انگیزه‌ها مردم در سه مرحله در دستور کار است و این کار با امپراتوری رسانه‌ای انجام می‌شود،ادامه داد: با این ترفند رسانه‌ها از یک اتاق فرمان متمرکز بر روی چند موضوع تمرکز و آن را تکرار میکنند تا فردی که معتقد به نظر دیگری است خود را در اقلیت احساس می‌کند و این فرد حتی به جایی می‌رسد که نظر خود را بیان نکند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه کانال‌های تلویزیونی ده‌ها بار به تبلیغ یک کالا می پردازند، گفت: این کار انباشته سازی است که بتوانند روی افکار عمومی تاثیر بگذارند.

خطیب نماز جمعه این هفته کرج با بیان اینکه جذاب سازی و هماهنگ سازی در دستور کار بعدی دشمن قرار دارد، گفت: در این ترفند جنگ روانی بدون تهدید و زندان فرد به گروه دچار خودسانسوری میشود.

وی با بیان اینکه در ترفند گرداب سکوت با غوغاسالاری افراد جامعه را در اقلیت قرار می‌دهند، تصریح کرد: تمام دنیا مشغول مسائلی مانند اتفاقات عراق و یمن است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی اوقات در داخل کشور جوری فضا سازی می‌کنند که بسیاری از انقلابیون در بسیاری از موارد حرف هم نمی زنند، ادامه داد: بر علیه یک فوتبالیست تنها به خاطر اینکه روی پیراهن خود شعاری نوشته جوری برخورد و فضا سازی می کنند که طرف را از کرده خود پشیمان کنند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه در برخی از موارد به گونه‌ای سیاه نمایی میکنند که جوان انقلابی جرات دفاع از انقلاب را نداشته باشد، گفت: در مقام دفاع از ارزش‌ها و داشته‌های خود هرگز سکوت نکنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به سفر رئیس جمهور به ژاپن، گفت: اختیار ژاپنی‌ها دست آمریکاست و تا الان هم نشان دادند با آمریکا هماهنگ هستند، ژاپنی‌ها جواب مذاکره ایران با آمریکا را در زمان ملاقات آبه از رهبری دریافت کردند.

امام جمعه کرج با اشاره به وضعیت سیاسی آمریکا متذکر شد: آمریکا به مذاکره با ایران نیاز دارد و ایران به فضل الهی داغ این مذاکره را بر دل آمریکا می‌گذارد، اگر توافقی در این سفر صورت بگیرد که آمریکا به برجام برنگردد کمترین سودی برای کشور ندارد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تاکید بر فرمایشات رهبری که آمریکا قابل اعتماد نیست، ادامه داد: نباید به آمریکا اعتماد کرد،خوشحالی و غم عده ای در داخل بر اساس اتفاقات آمریکا رقم می‌خورد و عده‌ای در داخل از استیضاح ترامپ ناراحت هستند به نظر می‌رسد که با تمام اتفاقات موجود کار به سمت نابودی و سقوط آمریکا نزدیک می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه به‌زودی آمریکا مقابل قدرت‌های جدید مانند ایران تسلیم می‌شود، افزود: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هم در این راستا است.

خطیب نماز جمعه امروز کرج با اشاره به بودجه سال آینده و تاکید دولت بر اینگه دستگاه‌ها در زمینه بودجه اظهار نظر نکنند، تصریح کرد: مطالبات رهبری در بودجه سال 99 رعایت نشده و قطعا نقاط ضعفی دارد که در مورد آن صحبت میکنیم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه از استاندار البرز می‌خواهم که با توجه به آسیب به اموال مردم و کسبه در نا آرامی‌های گذشته نسبت به ترمیم و بازسازی واحد‌های خسارت دیده مساعدت لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی را مطالبه کنند،گفت: برخی دستگاه‌ها از جمله شهرداری از کسبه‌ای که اموال و دارایی‌های آنها در اثر آتش سوزی نابود شده مطالبه عوارض دارند که این کار با توجه به خسارت‌های وارده کار درستی نیست.

امام جمعه کرج با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و تلاش دشمن برای فتنه انگیزی و تحت تاثیر قرار دادن انتخابات با آشوبگری و ایجاد، گفت: علی رغم پایان نا آرامی‌ها شیطنت‌ها همچنان ادامه دارد تا مشارکت در انتخابات کاهش یابد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی گفت: هیئتهای اجرایی تعداد زیادی داوطلب را تایید کردند که هزینه رد صلاحیت افرادی که صلاحیت لازم را ندارند بر عهده شورای نگهبان است.

وی با بیان اینکه در صورتی که هیات‌های اجرایی در مسئولیت خود کوتاهی کرده باشند مسئول هستند و قطعا عقاب خود را می‌بینند، گفت: مردم از شورای نگهبان مر قانون را می‌خواهند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه حق الماس فقط در شمارش آرا نیست، ابراز کرد: در گام دوم انقلاب احتیاج به مجلس تراز انقلاب داریم، از این مجلس باید عبور کرد و باید نمایندگان با نصاب و شاخصی و تراز انقلاب را انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه مردم به کسانی که دروغ میگویند و به افرادی که کارت هدیه و شام می‌دهند رای ندهند، ادامه داد: این کارها بی احترامی به درک مردم است، برخی برای رسیدن به مقام حاضر به انجام هر کاری هستند./1350/د101/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات