۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۳۱۳۳۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف در میان مسلمانان هستند

دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف در میان مسلمانان هستند
امام جمعه بیرجند گفت: دشمنی دشمنان همواره ادامه دارد و در پشت مرزها نیز دشمنانی هستند که می‌خواهند به بهانه‌های مختلف در بین مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مدیر امور اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری اظهار داشت: نظام اسلامی ایران برای تمام اقشار و با مذاهب و ادیان مختلف ارزش قائل است.

وی گفت: دو مشکل وجود دارد که یکی مشکل داخلی بوده و از آن به سیاست تعبیر می‌کنیم و دیگری نیز مشکل بیرونی است؛ برخی از مشکلات هم به دلیل مواضع سیاسی مسؤولانی است که به جای اجرای متن قانون یعنی عدالت به دنبال اهداف انحرافی اصرار دارند و امتیازدهی را جایگزین عدالت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اهداف دور از نظام و اسلام سبب شده برخی به اسم مسلمانی با اقلیت‌های مختلف فرصت یابی کرده و مواضع دیگری بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دشمنی دشمنان همواره ادامه دارد و در پشت مرزها نیز دشمنانی هستند که می‌خواهند به بهانه‌های مختلف در بین مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد کنند.

وی ادامه داد: برادران اهل سنت در کنار برادران اهل تشیع در خراسان جنوبی وحدت داشته و زندگی کرده‌اند و پس از انقلاب اسلامی نیز اهل سنت به خوبی نظام را همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از مکر و حیله دشمنان اسلام نه فرزندان شیعه و نه فرزندان سنی مصونیت ندارند و اگر دولت جمهوری اسلامی به عنوان یک دولت اسلامی برابر متن قانون اساسی و به دور از انگیزه‌های جناحی عمل کند به آرمان‌های انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اگر موضوع عدالت و متن قانون اساسی مورد توجه قرار گیرد و مسؤولان چشم‌های طمع را ببندند و با یک دید وسیعی عدالت را پیاده کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
تفرقه کار دشمن در چند قرن اخیر است.
راهکار چهان و علمای اسلام در برابر تفرقه دشمن چیست؟
1
0