۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۳۱۹۲۰
امام جمعه تبریز:

عملکرد سپاه در تمامی حوزه‌ها موفقیت‌آمیز بوده است

عملکرد سپاه در تمامی حوزه‌ها موفقیت‌آمیز بوده است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سپاه در طول ۸ سال دفاع مقدس‌، سال‌های سازندگی بعداز آن اقدامات موثری انجام داده و مردم هیچ وقت این رشادت‌ها را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌محمد‌علی آل هاشم‌ در دیدار کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی استان، با بیان اینکه خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین خطوط هوایی دنیاست، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب حوادث مختلفی در خطوط هوایی به وجود آمد اما با قدرت‌نمایی سپاه از آن زمان دیگر هیچ خللی را در این حوزه شاهد نبودیم و این به برکت و شکوه این نیروی مردمی و انقلابی است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه عملکرد سپاه در تمامی حوزه‌ها موفقیت‌آفرین بوده است، ادامه داد: سپاه در طول 8 سال دفاع مقدس‌، سال‌های سازندگی بعداز آن اقدامات موثری انجام داده و مردم هیچ وقت این رشادت‌ها را فراموش نخواهند کرد.

وی با اشاره فعالیت‌های برون مرزی سپاه گفت‌: سرنگونی شجره خبیثه معلونه داعش در عراق و سوریه با رشادت‌ها و فداکاری‌های مردان سپاهی و به فرماندهی سردار سلیمانی که چهره محبوب ایران اسلامی است به ارمغان آمده است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین ‌آل‌هاشم ابراز کرد: سپاه در کنار این فعالیت‌ها در حوادث و بلایای طبیعی‌، در آتش‌سوزی‌های جنگل‌ها‌، سیل‌ها‌، زلزله‌ها اولین گروهی هستند که در صحنه حاضر می‌شوند و مصادق بارز آن را در زمین لرزه میانه شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج عصاره سپاه است، گفت: در حوادث و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان هم بسیج در راستای حفظ مانع ملی و امنیت مردم نقش بی‌بدیل ایفا کرده است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد‌: سپاه حفاظت هواپیمایی آینه همه پاسداران انقلاب است که باید در تمامی زمینه‌ها سرآمد باشد و کارآمدی این نیروی ارزشی را بیش پیش به نمایش بگذارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات