۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۳۱۹۳۱
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

اهل سنت همچون گذشته برای ایجاد وحدت با نظام اسلامی همکاری خواهد داشت

اهل سنت همچون گذشته برای ایجاد وحدت با نظام اسلامی همکاری خواهد داشت
مولوی سلامی گفت: ما اهل سنت ایران، همانگونه که در گذشته همراه نظام در ایجاد وحدت، با سه دبیرکل قبلی همکاری کردیم، با دبیرکل جدید نیز با جدیت همراهی و همکاری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مولوی نذیر احمد سلامی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، امروز در مراسم تودیع و معارفه دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، که در همین مجمع برگزار شد، گفت: نشاط و انتقال تجربه از جمله فواید این جابجایی است.

وی افزود: ارتباطات و تجربیات چندین ساله مدیریت سابق می‌تواند مورد استفاده مدیریت آینده باشد.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه مدیریت مجمع تقریب مذاهب اهمیت بسیار زیادی دارد، عنوان کرد:‌ امروز دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان بسیار تلاش می‌کنند بر همین اساس اداره ارگانی که امت اسلامی را به وحدت و اتحاد دعوت کند امر ساده‌ای نیست.

مولوی سلامی افزود: همانگونه که سه دبیرکل سابق مجمع تقریب یعنی آیت الله تسخیری، آیت الله اراکی و آیت الله واعظ زاده خراسانی در انجام وظایف خود موفق بودند از خداوند خواستاریم که جناب حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری نیز در این مسیر موفق شود.

وی خطاب به دبیر کل جدید بیان کرد: ما اهل سنت ایران، همانگونه که در گذشته همراه نظام در ایجاد وحدت، با سه دبیرکل قبلی همکاری کردیم، با دبیرکل جدید نیز با جدیت همراهی و همکاری خواهیم داشت.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه جایگاه دانشگاه مذاهب زیرمجموعه مجمع تقریب اهمیت زیادی دارد، عنوان کرد:‌ اگر دبیرکل مجمع تقریب در مسیر پیشبرد اهداف این دانشگاه تلاش و کوشش کند این دانشگاه و مجمع در همکاری با هم می‌توانند به اهداف تقریبی خود نزدیک‌تر شده و اهداف نظام در این زمینه را تامین کنند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
ما شیعیان ایران نیز از صمیم قلب شما برادران عزیز سنی خود مان را دوست داریم و به این وحدت اسلامی افتخار میکنیم .
0
0