۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۳۱۹۳۴
انتقاد آیت الله نوری همدانی از عملکرد مسؤولان؛

تا کی می خواهید همه مشکلات را به تحریم ها گره بزنید؟

تا کی می خواهید همه مشکلات را به تحریم ها گره بزنید؟
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مسؤولی که در رفاه باشد درد مردم را نمی فهمد، گفت: برخی با ضعف مدیریت خود کارنامه درخشان انقلاب را زیر سؤال می برند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان فرازی از خطبه شقشقیه خطبه سوم نهج البلاغه گفت: خدا ازعلما عهد و پیمان گرفته كه در مقابل ظلم ظالم و حق كشی مظلوم سكوت نكنند و امروز وظیفه علما رساندن حرف مردم به گوش مسؤولان است، اگر چه رسانه منعكس نمی كند و اگر هم به گوش مسؤولان برسد عمل نمی كنند ولی ما باید بگوییم تا مردم بدانند حوزه و رهبری تذكر می دهند و به فكر مردم هستند و مشكلات را می دانند.

وی با انتقاد شدید از گره زدن مشكلات با تحریم افزود: چهل سال است كه این مردم تحریم هستند و مقاومت كردند اما مسؤولان بدانند آنچه موجب ناراحتی می شود تبعیض و بی عدالتی است، چطور یكی ده ها میلیون حقوق بگیرد و دیگری حقوق مختصر دریافت كند و كفاف چند روز اول زندگی را نمی دهد؟ درست است تخصص در دستمزد ملاك است اما باید توجه داشت كه این كارگرهم زحمت می كشد و از جان مایه می گذارد باید حقوق او را هم افزایش داد.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: مسؤولان باید هر جا كه زمینه مشكلات را می بینند برای رفع آن تلاش كنند نه اینكه منتظر باشند كه آن مشكل آنقدر بزرگ و موجب خسارت و تخریب بشود و برای مردم زحمت ایجاد كند و بعد وارد عمل شوند، الان چند سال است منطقه ای از اهواز مشكل دارند و فریاد می زنند ولی مسؤولان توجه نكردند تا اینكه مشكل ایجاد شد آن هم بادستور رهبری ورود پیداكردند تاحل شد.

وی ادامه داد: مسؤولی كه خودش در رفاه باشد درد مردم را نمی فهمد و مسؤولان سطح زندگیشان باید همسطح مردم ضعیف جامعه باشند.

این مرجع تقلید تأکید کرد: تذكر را سیاه نمایی تلقی نكنید خدمات نظام و انقلاب با قبل قابل مقایسه نیست اما بعضی از مسؤولان با ضعف مدیریت كارنامه درخشان نظام را زیرسؤال می برند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
چطور یكی ده ها میلیون حقوق بگیرد و دیگری حقوق مختصر دریافت كند و كفاف چند روز اول زندگی را نمی دهد؟

خداییش خودتونم متوجه شدید چی نوشتید
0
0