۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۳۱۹۳۷
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج باحضور در تمام صحنه‌های انقلاب ‌توانسته ‌تهدیدات را به فرصت تبدیل کند‌

بسیج باحضور در تمام صحنه‌های انقلاب ‌توانسته ‌تهدیدات را به فرصت تبدیل کند‌
سردار سلیمانی با اشاره به نسخه راهبردی بسیج برای بحران‌های کشور، ‌‌گفت: بسیج با حضور در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی توانسته ‌تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز به منظور بازدید و حضور در مراسم افتتاح 130 پروژه محرومیت‌زدایی در ایلام وارد این استان شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بدو ورود به فرودگاه ایلام به داشتن نسخه راهبردی بسیج برای بحران‌های کشور اشاره کرد و گفت: بسیج با حضور در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی توانسته ‌تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

وی با اشاره به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری در مورد بسیج که فرمودند «بسیج یک گنجینه تمام‌نشدنی است» یادآور شد: بسیج نسخه بی‌بدیل عمل راهبردی است و در این سفر شاهد آن خواهیم بود تا دستاوردهای بسیج ‌در حوزه محرومیت‌زدایی استان ایلام را به بهره‌برداری برسانیم.

سردار سلیمانی هدف از این سفر ‌را بازدید میدانی از ‌ایلام، شناخت حضوری و میدانی از فرصت‌های نهفته این استان و تلاش در جهت بالقوه کردن آن به جهت زدودن چهره محرومیت ‌و بازدید و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی عنوان کرد.

حضور در مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس شهدا؛ دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام، افتتاح 100 واحد منزل مسکونی ساخته‌شده توسط بسیج سازندگی در اجرای طرح محرومیت‌زدایی، توزیع 100 سری جهیزیه و حضور در بین اقشار محروم از اهداف سفر رئیس سازمان بسیج ‌در استان ایلام است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات