۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۳۱۹۲۲

مهلت ثبت نام در طرح جهیزیه آسمانی در استان اردبیل تمدید شد

مهلت ثبت نام در طرح جهیزیه آسمانی در استان اردبیل تمدید شد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس اردبیل، گفت: مهلت ثبت نام در طرح جهیزیه آسمانی در دفاتر بسیج سازندگی در سپاه نواحی اردبیل تا ۱۰ دی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ علی پیرجاهد اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم مهلت ثبت نام در طرح جهیزیه آسمانی در دفاتر بسیج سازندگی در سپاه نواحی سطح استان اردبیل تا 10 دی ماه امسال تمدید شد.

وی به اهمیت فرهنگ ازدواج آسان در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ ارزشمند ازدواج آسان در سطح جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما همواره بر لزوم اجرای برنامه‌های متعدد در این راستا تاکید کرده‌ایم و بسیج سازندگی در صدد است تا زمینه ازدواج آسان جوانان را در جامعه فراهم کند.

پیرجاهد با تاکید بر اینکه طرح جهیزیه آسمانی به همت بسیج سازندگی سپاه اجرا می‌شود بیان کرد: این جهیزیه به مبلغ 6 میلیون تومان اهدا می‌شود که از میزان 4 میلیون و 500 هزار تومان توسط خود متغاضی و 1 میلیون و 500 هزار تومان نیز توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پرداخت می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه در هر جهیزیه 13 قلم کالای ایرانی وجود دارد ادامه داد: در طرح جهیزیه آسمانی هر جهیزیه شامل 13 قلم کالای ایرانی اعم از اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی، فرش، یخجال فریزر، جاروبرقی، پتو، سرویس قابلمه، اتو بخار، پلوپز، سرویس آرکوپال، کتری برقی، ساعت و سرویس قاشق و چنگال وجود دارد که بسیار ارزان تر از قیمت‌های موجود در بازار است.

وی هدف از اجرای طرح جهیزیه آسمانی در استان اردبیل را ترویج ازدواج آسان دانست و تصریح کرد: هدف از اجرای طرح جهیزیه آسمانی در سطح استان اردبیل ترویج ازدواج آسان و حمایت از کالای ایرانی است و تمامی اجناس و کالاهای این جهیزیه‌ها تولید داخل هستند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات