۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۶۳۲۱۵۰
فرمانده سپاه اردبیل:

اساتید و علما خط شکن جنگ نرم دشمن هستند

اساتید و علما خط شکن جنگ نرم دشمن هستند
فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل گفت: اساتید و علما خط شکن جنگ نرم دشمن هستند و حضور بیش از ۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان توسط اساتید بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری رسا، با حضور مسئولان دانشگاهی و سپاه استان اردبیل نشست هم اندیشی گرامیداشت حماسه 9 دی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

در این مراسم نسبت به برگزاری ویژه این برنامه‌ها نظراتی ارائه شد و مسئولان هر کدام در این زمینه اظهارنظراتی کردند.

سردار پاسدار جلیل بابازاده قانع در این مراسم اظهار داشت: اساتید و علما خط شکن جنگ نرم دشمن هستند و حضور بیش از 50 هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان توسط اساتید بسیار مهم است.

وی بیان کرد: اساتید دانشگاه در ایجاد آرامش روحی و اعتماد به نفس در دانشگاه و جامعه پیشگام باشند و دانشگاهیان سرمایه‌های اجتماعی هستند که باید با همدلی و وحدت نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و به تمامی اهداف خود در راستای دفلاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از تاثیرگذاری دانشگاهیان در جامعه اسلامی خبر داد و گفت: ایجاد آرامش روحی و روانی و اعتماد به نفس در بین دانشجویان و جامعه یک اولویت اساسی است و همه باید موجودیت همدیگر را به عنوان یک سرمایه اجتماعی قبول کنند.

بابازاده اظهار کرد: تلاش برای ایجاد و برقراری امنیت در جامعه یک اولویت اساسی است و باید در صحنه های سرنوشت‌ساز کشور در صحنه باشیم و اجازه مشکلات را ندهیم که در این زمینه باید همدلی و وحدت را برای گذر از شرایط سخت و بحرانی مبنای کار قرار داده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: تحقق اهداف گام دوم انقلاب یکی از برنامه‌های اساسی و اولویت‌دار است که باید در راستای اجرای این برنامه‌ها موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع از اولویت ویژه و خاصی برای ما برخوردار است.

تحقق اهداف گام دوم انقلاب را یک اولویت اساسی برای دانشگاهیان مهم است

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تحقق اهداف گام دوم انقلاب را یک اولویت اساسی برای دانشگاهیان عنوان کرد و اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را به کارگیریم در راستای تاثیرگذاری در بین مردم تاثیرگذار واقع شویم که این موضوع برای ما حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کارگیریم و با همکاری و افزایش تعاملات در این زمینه موثر واقع شویم که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است و می‌تواند در راستای تحقق اهداف مورد نظر موثر واقع شود.

سطح همدلی در دانشگاه‌های اردبیل بسیار بالاست

حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل نیز اظهار کرد: سطح هماهنگی و همدلی در دانشگاه‌های استان بسیار بالاست و در این زمینه برنامه‌های دانشگاه‌ها باید به صورت هماهنگ و زیر یک پرچم برگزار شود.

وی اظهار کرد: دشمن تمام سرمایه خود را در این انتخابات هزینه خواهد کرد و از هم اکنون نیز تحرکات خود را آغاز کرده است که قطعا با هوشیاری ملت فهیم ایران تمام دسیسه های آنان با شکست مواجه می‌شود و تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید و تصریح کرد: مشارکت بالای مردم باعث سربلندی کشور و نظام خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات