۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۳۲۱۵۵
سردار شاکرمی:

محور فعالیت‌ها‌ی سپاه ایلام، محرومیت‌زدایی و توانمندسازی افراد بی‌بضاعت است

محور فعالیت‌ها‌ی سپاه ایلام، محرومیت‌زدایی و توانمندسازی افراد بی‌بضاعت است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: اصلی‌ترین محور فعالیت‌ها‌ی سپاه امیرالمومنین(ع) محرومیت‌زدایی و تلاش در جهت توانمندسازی افراد بی‌بضاعت است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ظهر امروز در جمع اعضای پایگاه‌های بسیج ایلام اظهار داشت: سپاه تمام‌قد در خدمات اقشار مختلف مردم است و برای ترویج ازدواج آسان، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی افزود: سپاه در کنار وظایف ذاتی خود یکی از اصلی‌ترین محور فعالیت‌ها را محرومیت‌زدایی و تلاش در جهت توانمندسازی افراد بی‌بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی کرده است.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: مردمی بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته سپاه پاسداران بوده و همواره تلاش کرده خدمت‌رسانی به مردم و به‌ویژه مستضعفان به‌عنوان صاحبان اصلی این انقلاب را در دستور کار قرار دهد.

سردار شاکرمی ادامه داد: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی است که در این مسیر نیز ورود کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش ارگان‌های مسئول بتوانیم در جهت نهادینه کردن فرهنگ ازدواج‌های آسان به‌منظور حل این مشکل در جامعه گام‌های مؤثرتری برداریم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: دومین سری از اهدای جهاز به نوعروسان ایلامی نیز انجام گرفت، در مرحله اول 175 مورد جهاز برای و در دومین مرحله 100 مورد اهدا شد.

وی با بیان اینکه گستره این توزیع در کل استان ایلام است، افزود: 300 مورد جهیزیه دیگر با مشارکت کمیته امداد برای سال آینده در حال تهیه است.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه خدمات سپاه جاری و بی‌منت است، تأکید کرد: با تمام توان در خدمت مردم مناطق محروم خواهیم بود و برای این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات