۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۳۲۱۹۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مشکلات کشور با دست گرفتن کاسه گدایی به سمت غرب حل نمی شود

مشکلات کشور با دست گرفتن کاسه گدایی به سمت غرب حل نمی شود
حجت الاسلام والمسلمین لائینی عملکرد برخی مسؤولان در کشور را زمینه ساز فتنه دانست و گفت: با کاسه گدایی دست گرفتن به سمت غرب مشکلات کشور حل نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن نهم دی، از این روز حماسی به عنوان تبلور حضور ملت ایران در دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و ولایت دانست.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در چهل سال اخیر همواره با حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف فتنه و توطئه‌های دشمنان راخنثی کردند، افزود: این ملت هیچ گاه پشت انقلاب را خالی نکردند و همواره مدافع حقیقی انقلاب و نظام بودند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که دشمن در فتنه سال ۸۸ به بهانه انقلاب، پروژه براندازی را دنبال می‌کردند، گفت: اما رهنمود‌های مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران فتنه دشمن را خنثی کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید زوایای مختلف فتنه ۸۸ برای مردم به خوبی تبیین و تشریح شود، افزود: کالبد شکافی این فتنه خطرناک از سوی کارشناسان و تحلیل گران امری ضروری است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که فتنه سال ۸۸ با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت ایران خنثی شد، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند نهم دی باطل السحر فتنه ۸۸ بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که در فتنه سال ۸۸ شاهد بی بصیرتی برخی خواص بودیم، خاطرنشان کرد: کسانی که در آن مقطع خود عالم این قوم می‌دانستند نتوانستند از آن امتحان مهم سربلند بیرون بیایند و در جمع ریزش‌های انقلاب قرار گرفتند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از عملکرد برخی مسؤولان در کشور آن را زمینه ساز فتنه دانست و تصریح کرد: اگر دستگاه و نهاد‌های اجرایی در کشور به وظایف خود به خوبی عمل نکنند مردم ناراضی خواهند ماند و عواقب بدی برای کشور در پی خواهد داشت.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که امروز ما نیازمند یک مدیریت استشهادی در کشور هستیم، افزود: امروز ملت ایران نسبت به وضع موجود اعتراض دارند، اما اعراض ندارند به همین دلیل مسؤولان باید از همه توان خود در جهت رفع مشکلات بهره گیرند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که باید به افرادی رأی دهیم که به فکر عزت انقلاب، نظام، ملت ایران، رونق تولید و اهل مقاومت و استقامت باشند، گفت: برخی‌ها در این کشور فکر می‌کنند با دست گرفتن کاسه گدایی به سمت غرب مشکلات کشور رفع خواهد شد این در حالی است که با چشم بستن به دست غربی‌ها هیچ پیشرفتی برای کشور حاصل نخواهد شد./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات