۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۳۲۳۶۹

دعوت به مطالعه آثار حضرت امام خمینی (ره) در آستانه انتخابات

دعوت به مطالعه آثار حضرت امام خمینی (ره) در آستانه انتخابات
مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، گفت: از کسانی که در این دوره از انتخابات کاندید شده­اند دعوت می‌کنم تا آثار حضرت امام خمینی(ره) را در این خصوص مطالعه کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، قادر آشنا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به کتاب صحیفه نور حضرت امام خمینی (ره) گفت: چون در آستانه‌ تحول عظیمی به نام انتخابات هستیم به همه‌ شما توصیه می‌کنم که آثار امام خمینی (ره) در این خصوص را مطالعه کنید و موردتوجه قرار دهید.

وی افزود: رهبری فرمودند: انقلاب بی‌نام امام در هیچ جای جهان شناخته‌شده نیست. من همه‌ آثار امام را خوانده‌ام و توفیق داشته‌ام که بعضی از آثار را دو بار مطالعه کنم. ایشان فرموده‌اند: پشتیبان ولی‌فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد. این وظیفه ما را دوچندان می‌کند. کسانی که از روی تکلیف و احساس وظیفه و برای نجات انقلاب و پاسداشت خون شهدا می‌خواهند رأی بدهند؛ و یا به‌عنوان کاندید در این دوره از انتخابات شرکت کنند را دعوت به خواندن آثار امام در این خصوص می‌کنم. در این کتاب به‌صراحت آمده که چگونه باید رأی بدهیم و میزان رأی چیست و هم‌چنین به کسانی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات شوند نیز توصیه‌هایی شده است.

آشنا در ادامه گفت: دروغ و وعده‌ خلاف و غلو کردن هیچ جایگاهی در ادبیات امام ندارد. متأسفانه ما از توصیه‌ها و پیام‌هایی که امام برای ما ارمغان گذاشته فاصله گرفته‌ایم و باید تفکرهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را در این خصوص به‌عنوان سرفصل‌های کاری در جامعه نهادینه کنیم و به‌عنوان فصل الخطاب قرار گیرد.

مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با قدردانی از بر پایه‌ غرفه‌ی بیانیه گام دوم انقلاب در نمایشگاه‌های کتاب استانی گفت: پیشنهاد می‌کنم ما به‌عنوان مدیران و متولیان؛ چهل شاخص در انقلاب که در این بیانیه به آن اشاره‌شده را جدا کنیم و خود را بسنجیم که در کجا هستیم.

وی تأکید کرد: انتخابات از نگاه امام را باید یک‌بار مرور کنیم. هم نمایندگان و هم کسانی که می‌خواهند رأی بدهند و سخنرانی کنند.

آشنا در پایان سخنان خود کتاب «نقش و جایگاه مردم در اندیشه حضرت امام» را برای مطالعه پیشنهاد و بیان داشت: مردم در اندیشه‌های امام جایگاه و نقش بالایی دارند و حرف اول و آخر را می‌زنند./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات