۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۶۳۲۵۲۴
آخوند هوشمند:

در گام دوم انقلاب بیش از هر زمانی به وحدت شیعه و سنی نیاز داریم

در گام دوم انقلاب بیش از هر زمانی به وحدت شیعه و سنی نیاز داریم
امام جمعه اهل‌سنت اینچه‌برون گفت: در گام دوم انقلاب و با شدت‌گرفتن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان بیش از پیش به حفظ وحدت بین اقوام و مذاهب نیاز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آخوند مدد هوشمند، صبح امروز در همایش بزرگ «وحدت، بصیرت و ولایتمداری در گام دوم انقلاب» اظهار داشت: شیعه و سنی بحق ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی بوده و همواره با وحدت مثال‌زدنی خود پاسدار واقعی ارزش‌های انقلاب در سایه روشنگری و تبعیت از ولی و رهبرمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده‌اند.

وی با تأکید بر حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه گفت: در گام دوم انقلاب و با شدت گرفتن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان بیش از پیش به حفظ وحدت بین اقوام و مذاهب نیاز است.

آخوند هوشمند بیان داشت: وحدت و همدلی شیعه و سنی و سایر اقوام نقشه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان را نقش‌برآب می‌کند. همه ما باید به توصیه‌های ولی امر مسلمین جهان در راستای بصیرت‌افزایی و خشکاندن ریشه‌های تفرقه و افزایش وحدت و اخوت گوش جان فرادهیم.

وی ادامه داد: اگر این محنت و گرفتاری از جانب خدا باشد حتماً حکمتی در آن نهفته است اما اگر از سوی انسان ایجاد شود مذموم است. همه ما طبق فرمایش رسول خدا(ص) باید از تفرقه دوری کنیم و حول محور اسلام و انقلاب و رهبری اجتماع کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات