۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۶۳۲۵۳۷
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

خدمت کردن به مردم توصیه انبیای الهی است

خدمت کردن به مردم توصیه انبیای الهی است
حجت الاسلام والمسلمین قمی خدمت کردن به مردم را توصیه انبیای الهی دانست و گفت: کشور بر مدار اخلاق، معنویت و عدالت ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدقمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در جشن ولادت حضرت عیسی(ع) که با حضور دانشجویان ارمنی در مجتمع ولی عصر برگزار شد، گفت: تواضع و خدمت کردن به مردم خواسته حضرت عیسی(ع) از حواریون بود.

وی مهمترین شاخصه پیامبراکرم(ص) را براساس کلام امیر حکمت و بلاغت تواضع و فروتنی بیان کرد و ادامه داد: از پیام های مهم و مشترک حضرت عیسی(ع) و دین مبین اسلام خدمت کردن به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه حضرت عیسی(ع) مردم را به خیر و روشنایی دعوت می کردند و آنان را از ظلم و کژی اجتناب می دادند، ابراز کرد: از پیام های مهم انبیای الهی مبارزه با شرک و کفر است و حضرت عیسی(ع) نیز در این مسیر ثابت قدم و استوار بودند؛ در اسلام نیز این حقیقت جاری است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه مسلمانان احترام خاصی به مسیحیان و اهل کتاب قائل هستند، عنوان کرد: ساختن کشوری آباد آن هم بر مدار اخلاق، معنویت و عدالت مهمترین خدمتی است که می توان به مردم کرد.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب، اظهار داشت: در 40 ساله دوم انقلاب وظیفه آحاد جامعه اعم از مسلمان و مسیحی بسیار سنگین است، ما باید در سایه امنیت به قله آسایش و آرامش دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در پایان خاطرنشان کرد: اوج و شکوفایی کشور با دستان شما جوانان همیشه در صحنه رقم می خورد و همه جوانان باید برای ساختن کشور وارد عرصه خدمت شوند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات