۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۶۳۲۸۶۴

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران از حضور مردم در سالگرد حماسه ۹ دی

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران از حضور مردم در سالگرد حماسه ۹ دی
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حضور پرشور و شعور مردم انقلابی استان تهران در مراسم دهمین سالگرد حماسه یوم الله ۹ دی مایه سپاس و تشکر است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه دوشنبه ۹ دی ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: درشرایطی که دشمنان بیرونی و نفوذی های داخلی با تمام وجود به جنگ ملت ایران برخاسته و با تحریم سختی ها را به ملت ایران تحمیل کرده است، مردم ایران نشان دادند هرگز از آرمان های امام و شهدا فاصله نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: ملت ایران خاصه مردم همیشه در صحنه استان تهران وفاداری خود به نظام اسلامی را بارها نشان داده و اکنون وظیفه مسئولان است که با خدمت صادقانه قدردان این همه فداکاری وایثار مردم باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: خاضعانه مراتب تقدیر وسپاس خود را به مردم مومن وانقلابی اعلام می کنم.

حجت الاسلام محمودی در پایان خاطر نشان کرد: بی شک این حرکت عظیم انقلابی مردم که در حماسه 9 دی و در پاسخ به لبیک و ندای تاریخی مقام معظم رهبری و در پیروی از دستورات قرآن کریم شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار استان تهران و ایران اسلامی ثبت کرد./813/د102/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات