۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۳۳۳۴۲
موسوی:

خون پاک شهید سلیمانی ایران و جهان اسلام را بیمه خواهد کرد

خون پاک شهید سلیمانی ایران و جهان اسلام را بیمه خواهد کرد
موسوی در پیامی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی نوشت: خون پاک ⁧قهرمان مبارزه با تروریسم،⁩ ایران و جهان اسلام را بیمه خواهد کرد و ⁧ایران⁩ جاودانه و سربلند می ماند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سید عباس موسوی سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در صفحه توئیترش نوشت:«رسول خدا در شهادت حمزه سیدالشهداء و حضرت علی در شهادت مالک اشتر متاثر شدند، گریستند، صبوری کردند و وعده نصرت الهی دادند... و اسلام جهانی شد.»

وی افزود: «خون پاک  ⁧قهرمان مبارزه با تروریسم،⁩ ایران و جهان اسلام را بیمه خواهد کرد. ⁧ایران⁩ جاودانه و سربلند می ماند.»

 

 

به گزارش فارس، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس بامداد امروز (جمعه) بر اثر حمله بالگردهای آمریکایی در بغداد به شهادت رسید.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نیز در پی شهادت سردار سلیمانی، بیانیه ای را صادر کرد. وزیر امور خارجه در این بیانیه تصریح کرد: تمام ظرفیت‌ها را برای پاسخگو کردن رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا به کار خواهیم بست.

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در گفت‌وگویی درباره جزییات ترور شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: ساعت یک بامداد امروز جمعه دو خودرویی که در حال انتقال شهید سلیمانی و آقای ابومهدی مهندس از فرودگاه بغداد به سمت شهر بغداد بودند، مورد اصابت حملات موشکی نیروهای آمریکایی قرار گرفتند و تمام سرنشینان آن که ۱۰ نفر از همراهان شهید سردار سلیمانی و ابومهدی از محافظان و همراهان بودند همه به شهادت رسیدند./847/ب

ارسال نظرات