۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۳۳۳۶۸
تجمع علمای مسلمان لبنان:

«مقاومت» حماقت ترامپ را با ریشه‌کنی نظامیان آمریکایی پاسخ می‌دهد

«مقاومت» حماقت ترامپ را با ریشه‌کنی نظامیان آمریکایی پاسخ می‌دهد
تجمع علمای مسلمان لبنان بیان داشت: حماقتی که دونالد ترامپ مرتکب شد، مایه ریشه کنی همه نظامیان این کشور در منطقه از سوی مقاومت خواهد شد.

به گزارش بین الملل خبرگزرای رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای با اشاره به شهادت سرداران اسلام قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، خاطر نشان ساخت که عجیب نیست که این دو به درجه شهادت نائل آیند، بلکه مرگ طبیعی آن دو مایه شگفتی است.

این بیانیه ادامه داد: این دو شهید همواره از خدای متعال می خواستند که انها را به درجه شهادت نائل کند و ما جمعیت علمای مسلمان لبنان به امام عصر(عج) و به آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و به ویژه فرماندهان سپاه قدس و دو ملت شریف ایران و عراق و دولت این دو کشور، تسلیت عرض می کنیم.

تجمع علمای مسلمان لبنان افزود: حماقتی که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مرتکب شد، مایه ریشه کنی همه نظامیان این کشور در منطقه از سوی مجاهدان مقاومت خواهد شد تا از از این رهگذر ثابت کنند این نظامیان اشغالگرانی بیش نیستند که تنها راه برای مقابله با آنها، زبان زور است.

این بیانیه افزود: تهدید رهبر انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به جنایت آمریکا، به پاسخی کوبنده منتهی می شود و بیرون کردن نظامیان آمریکا از عراق و سوریه منجر خواهد شد.

گفتنی است که رهبر معظم انقلاب در بخشی از پیام خود تأکید کردند که سردار شهید قاسم سلیمانی همه‌  عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

شهید سلیمانی چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ دوستان -‌و نیز همه‌ی دشمنان- بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد./983/ب

 

ارسال نظرات