۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۳۳۲۸۸
یکی از عالمان برجسته لبنان:

شهادت سردار سلیمانی و همرزمان عراقی مایه قدرت امت اسلامی است

شهادت سردار سلیمانی و همرزمان عراقی مایه قدرت امت اسلامی است
یکی از عالمان دینی لبنان بیان داشت: سردار سلیمانی چهره انقلابی بزرگی بود که شهادت وی و همرزمان عراقی، مایه قدرت امت اسلامی است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان، مفتی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه منطقه برج البراجنه، شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمان عراقی را مایه قدرت امت اسلامی دانست و بیان داشت که آمریکا باید همه پیامدهای این اقدام ناپسندش را برعهده بگیرد.

مفتی شیعیان لبنان ادامه داد: به نوبه خود شهادت سردار سلیمانی و همرزمان عراقی را به امام عصر(عج)، آیت الله خامنه ای رهبر ایران، آیت الله سیستانی مرجعیت دینی عراق، سید حسن نصرالله سید مقاومت و همه آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

شیخ احمد قبلان افزود: سردار شهید سلیمانی چهره انقلابی بزرگی بود که محور مقاومت در مبارزه های خود از این شخصیت الهام می گرفت و طرح پیروزی های آن بود.

یادآور می شود که بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید»./983/ب

 

ارسال نظرات