۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۳۳۵۵۹
نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری:

حفظ تفکر حاج قاسم سلیمانی در منطقه مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان است

حفظ تفکر حاج قاسم سلیمانی در منطقه مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان است
حجت الاسلام والمسلیمن علیمرادی با اشاره به حفظ جریان مقاومت از سوی مردم در کشور، گفت: پیوند و اتصال مستحکم با خاندان اهل بیت از ویژگی‌های بارز سردار حاج قاسم سلیمانی بود.
حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی به مردم و رهبری، گفت: پیوند و اتصال مستحکم با خاندان اهل بیت از ویژگی‌های بارز سردار حاج قاسم سلیمانی است.
 
وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی تمام وجودش با حضرت زهرا (س)، پیوند خورده بود و همه مجاهدت‌هایی که در عرصه‌های زندگی و جنگ انجام می‌داد، مبنایش ایمان به خدا و اهل بیت بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با اشاره به این که سردار حاج قاسم سلیمانی موقعیت شناس خوبی بود، خاطرنشان کرد: تنها فردی که بر اوضاع جهان مسلط و موقعیت کشور را به خوبی می‌شناخت، حاج قاسم سلیمانی است چرا که با تفکر و تیزهوشی خود توانست علاوه بر امنیت کشور ایران، تروریست‌ها را هم از دیگر کشور‌ها خارج کند.
 
وی بیان داشت: انسانی که در زندگی خود زمان شناس خوبی باشد، می‌تواند به موقع حق را از باطل شناسایی کرده که تشخیص حق از باطل را انسان‌ها باید از سردار حاج قاسم سلیمانی یاد بگیرند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی اظهار داشت: حضور در میدان‌های جنگی همچون سوریه، عراق، یمن، افغانستان و فلسطین از کار‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی شمرده می‌شود که به خوبی توانست در میدان‌های جنگی با دیگر کشور‌ها ارتباط برقرار کرده و دشمنان اسلام را از آن جا دور کند.
 
وی با توجه به این که نابود کردن جریان مقاومت اسلامی از اهداف دشمنان بوده، ادامه داد: هدف از شهید کردن حاج قاسم سلیمانی توسط استکبار، نابود کردن جریان انقلاب اسلامی است و دشمنان باید بدانند که ملت ایران هزاران حاج قاسم دارد.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان در این تفکر هستند که هر فرد یا گروهی که در جامعه از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند را از بین ببرند، زیرا دشمنانی همچون آمریکا از انقلاب اسلامی هراس دارند.
 
وی با بیان این که حفظ جریان حاج قاسم سلیمانی در منطقه مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان شمرده می‌شود، اظهار داشت: جریان حاج قاسم سلیمانی شخص نبوده بلکه همه مردم وظیفه دارند برای حفظ انقلاب اسلامی در کشور و بیرون از مرز‌های جمهوری اسلامی تا روزی که استکبار عالم از بین برود، قدم بردارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی ابراز داشت: حاج قاسم سلیمانی یار باوفای رهبری و امام بوده که مردم ولایت مداری را باید از حاج قاسم سلیمانی یاد بگیرند.
 
وی با توجه به این که یکی از شاخصه‌های جریان حاج قاسم سلیمانی، قطع امید از بیگانه است، بیان داشت: وظیفه ملت ایران است که دشمن را در هر زمینه‌ای مایوس کنند.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به این که جریان سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد، گفت: نابود کردن جریان مقاومت در جهان از اهداف استبکار شمرده می‌شود./۱۳۸۰/ت210/ب1
ارسال نظرات