۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۳۳۶۵۱
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

شهادت سردار سلیمانی ملت ایران را بیدارتر کرد

شهادت سردار سلیمانی ملت ایران را بیدارتر کرد
معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: شهادت سردار سلیمانی ملت ایران را بیدارتر کرد و دشمن بداند در عراق و سرزمین های اسلامی روز خوش به خود نخواهد دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی در امام زاده زیدبن علی(ع) خرم آباد، گفت: شهادت حق حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: مردی که از دوران دفاع مقدس تاکنون در جبهه های حق و در نبرد با باطل قدم گذاشته بود و آرزویش نیز شهادت بود، به مرادش رسید و با شهادت آرام گرفت.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به ترور سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: دشمنان با این اقدام خود خوی پلید خود را نشان دادند ولی باید بدانند که ملت ایران به سادگی از این اتفاق نمی گذرد و انتقام خون این شهدا را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: این شهادت ملت ما را روز به روز بیدارتر و آگاه تر خواهد کرد و درس سختی به دشمن خواهد داد و دشمن با این اقدام جنایتکارانه خویش زمینه نابودی خودشان را فراهم خواهد کرد.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان تصریح کرد: آمریکا و صهیونیسم بداند که در عراق و سرزمین های اسلامی روز خوش به خود نخواهد دید./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات