۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۳۳۶۸۵
از ساعت ۷ صبح؛

مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در اهواز برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در اهواز برگزار می‌شود
حجت الاسلام میرعلایی با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی ساعت ۷  صبح فردا در اهواز آغاز می‌شود، گفت: این مراسم از میدان مولوی تا چهارراه آبادان ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید امیر میرعلایی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در جمع ستاد استقبال از پیکر سردار سلیمانی، با تبریک و تسلیت شهادت سردار عنوان داشت: عنایات خداوند و اهل بیت (ع) شامل حال خوزستانی‌ها شد و استان مان که دینش را به اسلام ادا کرده بود، فردا میزبان سردار سلیمانی است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر سردار شهید ساعت ۷  آغاز می‌شود، اظهار داشت: این مراسم از میدان مولوی تا چهارراه آبادان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام میرعلایی خاطرنشان کرد: پیکر شهید پس از اهواز، به مشهدمقدس منتقل می‌شود و در آنجا میان عزاداران مشهدی تشییع خواهد شد.

وی به برگزاری جلسه ستاد هماهنگی استقبال از پیکر سردار شهید سلیمانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و گفت: این جلسه با اشراف امام جمعه اهواز و حضور همه دستگاه ها، نهاد‌های نظامی، استانداری و فرمانداری برگزار شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: هماهنگی‌های لازم برای مباحث امنیتی و ترافیکی، تبلیغات و اطلاع رسانی گرفته شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا مراسم باشکوهی برای تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی صورت گیرد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات