۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۶۳۳۷۱۸
حجت الاسلام والمسلمین عابدی:

همه مظلومان و مجاهدان راه حق خود را مرهون سردار سلیمانی می‌دانند

همه مظلومان و مجاهدان راه حق خود را مرهون سردار سلیمانی می‌دانند
شهید قاسم سلیمانی، اسطوره‌ای نستوه در عرصه مقابله و مبارزه با ظلم صدامی و شیطان بزرگ و فراعنه سردمداران رژیم اشغالگر قدس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلین احمد عابدی استاد حوزه علمیه قم در پیامی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و همه رزمندگان عرصه مقاومت تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
«فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ» 17 آل‌عمران

شهادت بزرگ سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر مبارک امام زمان علیه السلام و مقام معظم رهبری و همه رزمندگان عرصه مقاومت، تبریک و تسلیت می‌گویم.

شهید قاسم سلیمانی، اسطوره‌ای نستوه در عرصه مقابله و مبارزه با ظلم صدامی و شیطان بزرگ و فراعنه سردمداران رژیم اشغالگر قدس و اذناب پست و منحط آنان، چون وهابیت و سلفیت تکفیری و طالبان و داعش و النصره و ... بود و نام مبارک او در خط اول کتاب زرّین مبارزان با آمریکای جنایتکار، ثبت و ضبط است.

همه مظلومان و مجاهدان راه حق و حقیقت و بلکه تاریخ بشریت، خود را مرهون این سردار عزیز می‌دانند. صفات والای اخلاقی و زحمات شبانه‌روزی و پیکار همیشگی او در راه خدا، درس ایثار و فداکاری و مبارزه با آمریکا را به همه آزادی‌خواهان فریاد می‌زند.

روح بلندش با ارواح مطهر شهداء بدر و احد و کربلا مهمان سفره «اَلنَّظَرُ اِلی وَجهِ اللهِ تَعالی» بوده، راهش که همان راه مبارزه با استکبار است پر رهرو باد./1370/ج

ارسال نظرات