۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۳۳۷۸۲
حجت الاسلام سید هاشم حیدری:

بهای خون سپهبد سلیمانی، سرهای نظامیان و افسران آمریکاست

بهای خون سپهبد سلیمانی، سرهای نظامیان و افسران آمریکاست
یکی از مسؤولان ارشد الحشد الشعبی بیان داشت: آمریکا با ترور سپهبد سلیمانی بهای سنگینی خواهد پرداخت، زیرا بهای خون او سرهای نظامیان و افسران آمریکاست.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم حیدری، از مسؤولان ارشد الحشد الشعبی در همایش شباب المقاومة که در قم با حضور صدها تن از طلاب و روحانیون و جوانان مقاومت 120 کشور برگزار شد، بیان داشت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و فرمانده بزرگ ابومهدی المهندس را به محضر امام زمان(عج)، رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای و سید حسن نصر الله، تسلیت عرض می کنم.

حجت الاسلام سید هاشم حیدری خاطر نشان ساخت: حمله هوایی آمریکا به خودروی حامل سپهبد سلیمانی یک حماقت ویژه ای بود که نشانه نومیدی واشنگتن از رویارویی با جبهه مقاومت است و اگر می دانست که جایی در عراق و منطقه دارد، هرگز مرتکب این حماقت نمی شد.

وی خاطر نشان ساخت: آمریکا با ترور سپهبد سلیمانی در مسیر تاریکی قدم برداشت و بهای سنگینی خواهد پرداخت؛ زیرا بهای خون او سرهای نظامیان و افسران آمریکا و پایگاه های این کشور در منطقه است و در آخر بگویم بهای خون سپهبد سلیمانی چیزی جز سقوط رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

حجت الاسلام سید هاشم حیدری ادامه داد: همه موجودیت آمریکا در منطقه هدف موشک ها و پاسخ حتمی جبهه مقاومت خواهد بود و از امروز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است و بزودی در قدس شریف نماز  خواهیم خواند و امت اسلامی هزاران قاسم سلیمانی خواهد شد و همه ما به آیت الله خامنه ای می گوییم: «كُلّنا قاسِمُكَ يا سيد علي».

وی افزود: مرحله پس از شهادت سپهبد سلیمانی هیچگاه مانند قبل از شهادت او نخواهد بود؛ زیرا وی تنها متعلق به ایران نیست، بلکه به همه کشورهای محور مقاومت تعلق دارد و او نماد مقاومت است و همه مقاومت خوانخواه او هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح جمعه گذشته در اطلاعیه ای از شهادت سردار امت اسلامی حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و فدارکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد./983/ب  

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
بنظرم می بایستی فرزندان و خانواده ژن خوب مسئولین مرفه بی درد ، دزد ، رانتخوار ، رشوه خوار و فاسد رو که از شانس خوب نظام بعضا دارای پاسپورت خارجی بوده ، دوتابعیتی می باشند و یا استثنائا از سربازی معاف شده یا با وثیقه از کشور خارج شده اند و یا حداقل به کوچه پس کوچه های کشورهای مستکبر غربی به بهانه تحصیل و یا بورسیه از آسمان افتاده شناخت کافی دارن ،مجهز به === کرده و روانه کاخ سفید و سایر منافع امریکا و متحدانشان در کشورهای غربی کنیم. تا بدین ترتیب دین خود، ،برادران پدران و پدر خانومشان را به کشور ادا نمایند.
0
0