۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۳۳۸۳۲
روحانی مبارز بحرینی در گفت‌وگو با رسا:

کشورهای مرتجع عربی در ترور قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس نقش داشتند

کشورهای مرتجع عربی در ترور قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس نقش داشتند
روحانی معارض بحرینی با تاکید بر انتقام سخت محور مقاومت از عاملان جنایت ترور حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس خاطر نشان کرد که کشورهای مرتجع عربی با آمریکا همکاری کرده‌اند

حجت الاسلام محمد علی التل، روحانی معارض بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا با محکومیت جنایت رژیم ایالات متحده آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران و ابومهدی مهندس معاون حشد الشعبی گفت: این دو شهید، فرمانده محور مقاومت بودند. حاج قاسم از سوریه به عراق و لبنان در رفت و آمد بود. ابومهدی مهندس نیز در فرودگاه به استقبال ایشان آمد. این نشان دهنده آن است که مقاومت تنها در یک نقطه یا منطقه منحصر نیست بلکه جغرافیایی گسترده دارد.

حجت الاسلام التل افزود: با شهادت این دو فرمانده، انتقام از عاملان این جنایت محدود به یک جبهه نیست. آمریکا و مزدوران وابسته به استکبار با عبور از خطوط قرمز محور مقاومت حماقت بزرگی را مرتکب شده‌اند. محور مقاومت نیز از امروز هیچ خط قرمزی را برای دشمن به رسمیت نمی‌شناسد. حماقت سردمداران آمریکایی به معنای آغاز جنگی تمام‌عیار برای پایان دادن به موجودیت استکبار در منطقه و جهان است.

وی با اشاره به مختومه شدن پرونده موجودیت استکبار جهانی از سوی محور مقاومت خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدای مقاومت، نابودی استکبار را جشن خواهیم گرفت و به زودی شاهد حاکمیت صلح و امنیت در جهان خواهیم بود. محور مقاومت گزینه‌های بسیاری را دارد و تمام گزینه‌ها از پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه تا نابودی اسرائیل و هدف قرار دادن نظامیان آمریکا، همه این موارد روی میز است. مهم آن است که در روی سرزمین‌های اسلامی، یک نظامی بیگانه قدم بر ندارد.

احتمال نبرد با کشورهای هم‌پیمان آمریکا زیاد است
روحانی مبارز بحرینی در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار به کشورهای حامی استکبار جهانی اظهار داشت: به عقیده بنده اگر سران مرتجع عربی در جنگ علیه محور مقاومت با آمریکا و اسرائیل همراهی کنند، زبانه‌های آتش خشم ملت‌های مسلمان، آنان را نیز فراخواهد گرفت. آزادگان جهان چشم بر این جنایت نمی‌پوشند. اگر تا به امروز نبرد  با دشمنان به صورت پنهان و در سایه شکل می‌گرفت، اکنون به برکت خون شهید سلیمانی و شهید مهندس، نبرد با دشمنان آشکارا به وقوع خواهد پیوست. مطمئن باشید که خشم و غضب امت اسلامی، تمام کشورهای عربی حامی استکبار را دربر می‌گیرد.

حجت الاسلام محمد علی التل در پایان با اشاره به آرزوی اسرائیل و آمریکا برای ترور فرماندهان ارشد محور مقاومت تصریح کرد: بی‌شک رژیم منحوس صهیونیستی در این ماجرا نقش دارد اما به عقیده بنده و با اطلاع و شناختی که از منطقه دارم، مزدوران سعودی، اماراتی، بحرینی و افراد وابسته به حزب بعث در خاک عراق، عملیات میدانی را به عهده داشته و آمریکا ضربه پایانی را زده است. اینکه شهید سلیمانی و شهید مهندس در چه زمان و چه مکانی همدیگر را در خاک عراق ملاقات خواهند کرد، از سوی سرویس‌های جاسوسی وابسته به اسرائیل، آمریکا و کشورهای مرتجع عربی ردیابی شده است. افراد وابسته به حزب بعث در خاک عراق اطلاعات لازم را در اختیار آمریکا قرار داده و رژیم ایالات متحده آمریکا نیز اقدام به ترور این دو فرمانده کرد.

گفت‌وگو: محمد رایجی پژوهشگر مسائل جهان اسلام

محمد رایجی
ارسال نظرات