۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۳۳۸۸۳
آیت الله سبحانی:

سردار سلیمانی در خدمت به اسلام و انقلاب شب و روز نداشت

سردار سلیمانی در خدمت به اسلام و انقلاب شب و روز نداشت
حضرت آیت الله سبحانی سردار سلیمانی را عاشق خدمت به اسلام و انقلاب دانست و گفت: سردار سلیمانی در خدمت به اسلام و انقلاب شب و روز نداشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، شهادت حاج قاسم سلیمانی را مصیبتی بزرگ برای جهان اسلام دانست و گفت: سردار شجاع حاج قاسم سلیمانی عاشق خدمت و اسلام و تشیع بود.

وی افزود: ایشان عشق به خدمت داشت و برای خدمت به نظام شب و روز نداشت، خدمت برای او یک ارزش بود و به همین جان خود را به خطر می انداخت و حتی در بحبوحه جنگ در وسط میدان رهبری می کرد.

حضرت آیت الله سبحانی علاقه به اسلام، تشیع و نظام اسلامی را از ویژگی های برجسته سردار شهید سلیمانی دانست و اظهار داشت: ایشان به اهل بیت(ع) علاقه مند بود و فقدان این شخصیت بزرگ برای ما ناگوار است،

وی ادامه داد: مسلمان خون پاک ایشان می جوشد و خداوند متعال از کسانی که این جنایت را مرتکب شدند و روی ددمنشان را سفید کردند انتقام خواهد کرد،

این مرجع تقلید ابراز داشت: روزی حاج قاسم سلیمانی به دفتر ما آمد و از بنده خواست که کفن او را امضا کنیم، البته به ایشان گفتم شما نیازی به امضای من ندارید، حاج قاسم سلیمانی احساس کرده بود که در آستانه پرواز است، اولیای الهی آینده را درک می کنند.

محمد قمین
ارسال نظرات