۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۳۳۳۵۲
آیت الله سعیدی:

شهادت حاج قاسم نویدبخش آزادی قدس و بستر ساز ظهور امام زمان است

شهادت حاج قاسم نویدبخش آزادی قدس و بستر ساز ظهور امام زمان است
امام جمعه قم با بیان اینکه آمریکاییها به زودی پاسخ اقدام وحشیانه خود را دریافت خواهند کرد، گفت: شهادت حاج قاسم نویدبخش آزادی قدس و بستر ساز ظهور امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم مجاهدی بزرگ، فدایی اسلام، حامی مستضعفان جهان و وسرباز ولایت بود.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی بعد از عمری مجاهدت و خدمت صادقانه و خالصانه به گمشده خود یعنی شهادت در راه خدا نائل شد، این شهادت سرنوشت ساز در تاریخ مقاومت اسلامی تأثیر عظیمی خواهد داشت.

امام جمعه قم با بیان این که این شهادت بزرگ آثار عظیمی در پی خواهد داشت، اظهار کرد: شهادت قهرمانانه و مظلومانه شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور شهادت شهید بهشتی و پیام تسلی بخش امام راحل درباره ایشان بود، خدا سردار سلیمانی را برای مقابله و مقاومت در برابر دشمنان و شیاطین ذخیره کرده بود.

وی ادامه داد: در سایه فرماندهی این مرد بزرگ آمریکایی ها و صهیونیست ها شکست های بزرگی متحمل شدند، شکست صهیونیست ها در جنگ 33 روزه و شکست داعش و حمایت از محور مقاومت و خدمت مخلصانه به کشورهای مقاومت از دستاوردهای این شهید سرافراز است.

آیت الله سعیدی با بیان این که سردار سلیمانی سرباز و مالک اشتر ولایت در جبهه های نبرد در عرصه مقاومت اسلامی بود، ابراز داشت: حاج قاسم سلیمانی مجاهدانه زیست و دلیرانه شهید شد اما آمریکایی ها و شخص ترامپ قاتل بداند که حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات طیبه خود خواب از دشمنان گرفته بود و بدون شک خون پاک و مطهر او و همراهان شهیدش ریشه ظلم و جنایت آن ها را هدف گرفته و کاخ سیاه آنان را به لرزه خواهد انداخت.

وی عنوان کرد: قرآن به مؤمنان می فرماید در تعقیب و جست و جوی دشمن سستی نکنید و شما مؤمنان پیروزی و پاداش الهی را در انتظار دارید، شهادت حاج قاسم نویدبخش آزادی قدس بوده و بستر ساز ظهور امام زمان(عج) است، حداقل دستاورد خون پاک حاج قاسم و همراهانشان شکست آمریکا در منطقه به ویژه در عراق خواهد بود.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: اکنون دولت عراق به دلیل نقض حاکمیت از سوی آمریکا باید قانون اخراج آمریکایی ها را اعمال کند، حاج قاسم سلیمانی به دعوت رسمی عراق به این کشور رفته بود و عراق هم باید از آمریکایی های جنایتکار انتقام بگیرند.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها و صهیونیست ها به ویژه ترامپ و نتانیاهو بدانند به زودی از ارتش های آزادی بخش و مردمی جهان جواب این ترور را دریافت خواهند کرد، آمریکا و نظام سلطه با این جنایت خود جبهه مقاومت را تقویت کردند و بر وحدت مسلمانان افزودند، حاج قاسم به آرزوی دیرینه خود رسید اما حاج قاسم هایی از این سرزمین های مطهر سر بر می آورند و آتش به جان مستکبران خواهند افکند.

آیت الله سعیدی با بیان این که شهادت مردان بزرگ برای آن ها سعادت و برای امت اسلام پیروزی و نصرت به همراه خواهد داشت، گفت: آمریکایی ها بدانند بعد از شهادت مظلومانه حاج قاسم شعار مرگ بر آمریکا رنگ و روح بیشتری خواهد یافت و شعار مرگ بر آمریکا از سوی همه مردم آزادی خواه جهان بیان می شود.

وی در ابتدای سخنان خود با گرامیداشت دهه بصیرت اظهار داشت: یادآوری و پاسداشت دهه بصیرت دارای اهمیت فراوانی است که این بصیرت را در دفع فتنه آبان ماه مشاهده کردیم، عوامل فتنه امید بسته بودند و کار جمهوری اسلامی ایران را تمام شده می دانستند و اگر مردم 9 دی را فراموش کرده بودند امسال نمی توانستند سیلی محکمی به آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها بزنند.

وی افزود: باید قدر دهه بصیرت و رخدادهایی که ولایتمداری و آگاهی مردم را نشان داد بدانیم و آن را حفظ کنیم، حفظ بصیرت و ولایتمداری انقلاب و نظام و میراث امام و شهدا را حفظ خواهد کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات