۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۳۳۱۹۷
سردار کوثری:

حاج قاسم سلیمانی در خدمت به اسلام و انقلاب شب و روز نداشت

حاج قاسم سلیمانی در خدمت به اسلام و انقلاب شب و روز نداشت
جانشین قرارگاه ثارالله با بیان این که حاج قاسم سلیمانی در خدمت به اسلام و انقلاب شب و روز نداشت، گفت: راه حاج قاسم و مقاومت با قدرت و قاطعیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گفت وگوی زنده تلویزیونی با تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: حاح قاسم سال های سال آرزوی شهادت داشتند و همیشه خدمتشان با این نگاه بود که ما هم باید به شهدا بپیوندیم.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی در فعالیت های انقلابی و در میدان دفاع مقدس آنچنان شاداب در میدان نبرد حضور پیدا کردند که مایه تعجب دیگران بود، ایشان با هدفی مشخص برای لبیک به فرمان حضرت امام در میدان حضور پیدا کرده و استکبار و صهیونیست را ناامید کردند.

سردار کوثری با بیان این که سردار سلیمانی تا آخرین لحظه در حال جهاد و خدمت بودند، اظهار داشت: بعد از پذیرش قطعنامه هم حاج قاسم سلیمانی فعالیت های خستگی ناپذیر داشت و در فرماندهی نیروی قدس برای خدمت به اسلام و انقلاب روز و شب نداشت.

وی ادامه داد: ایشان در کنار رزمندگان خط مقدم حضور پیدا می کرد و به گونه ای رفتار برادرانه داشت که همه عاشق حاج قاسم بودند، ایشان قلب ها را تسخیر کرده بود و دشمن جانی و شرور یعنی آمریکا، صهیونیست ها و ایادی آن مانند آن سعود نتوانستند ایشان را تحمل کنند و اقدام به ترور کردند.

جانشین قرارگاه ثارالله ابراز داشت: آمریکایی ها بدوم مجوز و این که اجازه ای از دولت عراق بگیرند با پهپاد و هلی کوپتر با موشک های خود با خودروهای حامل حاج قاسم سلیمانی حمله کردند و این عزیز را از ما گرفتند اما راه حاج قاسم و ابومهدی مهندس ادامه دارد و این گونه نیست که تصور کنند که راه مقاومت با به شهادت رساندن حاج قاسم قطع می شود.

وی عنوان کرد: رزمندگان اسلام تابع ولی امر مسلمین هستند تا بر اساس رضایت الهی عمل کنند، قطعا دشمنان پشیمان از اقدام خبیثانه خود پشیمان خواهند شد؛ اگر حاج قاسم در عاشورا بود یقینا تا آخرین قطره خون امام حسین(ع) را یاری می کردند همانگونه که امام ورهبری را یاری کردند، اقدامات دشمنان قطعا بی جواب نخواهند ماند و باید منتظر جزای کار خود باشند.

سردار کوثری خاطرنشان کرد: فقدان حاج قاسم برای ما بسیار ناراحت کننده است اما قطعا ادامه راه باعث شادی روح این عزیز و شهدای دیگر می شود، این راه با قوت ادامه خواهد داشت و دشمن خیال باطی دارد که این مسیر متوقف می شود، خوشحالی موقت دشمن تبدیل به یأس خواهد شد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
انتقام سختی در انتظار نیروهای متجاوز آمریکایی و دنباله های آنان از سوی دلاورمردان بسیج و سپاه در راه است.
0
0