۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۳۳۲۰۷
پیام تسلیت رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع :

شهادت سردار سلیمانی سرافراز خون تازه ای در رگهای مسلمانان جاری خواهد کرد

شهادت سردار سلیمانی سرافراز خون تازه ای در رگهای مسلمانان جاری خواهد کرد
رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریستهای ارتش آمریکا در بغداد، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  در پی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریستهای ارتش آمریکا در بغداد، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. [آل عمران -169]

 شهادت هنر مردان خداست.

دست جنایت پیشه ترامپ خونخوار بار دیگر به خون یکی دیگر از سربازان حریم ولایت و امنیت آلوده شد و سردار قاسم سلیمانی که از دوران جوانی، عمر خویش را وقف مبارزه با ایادی کفر و دفاع از حریم اسلام و سرزمینهای اسلامی کرده بود، در حمله‌ی تروریستی نیروهای جنایتکار امریکایی به شهادت رسید.

این سرباز ولایت و امت و مجاهد نستوه و پاسدار  حریم امنیت ایران به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت و رسیدن به قرب پروردگار رسید.

بی تردید شهادت این سردار سرافراز اسلام خون تازه ای در رگهای مسلمانان غیور برای محو ظلم و ستم مستکبرین عالم، جاری خواهد نمود و به زودی شاهد بسته شدن طومار جریان کفر و الحاد خواهیم بود.(انشاءالله)

اینجانب شهادت این فرزند شجاع ملت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، نائب برحقش مقام عظمای ولایت، ملت شهید پرور و مقاوم ایران اسلامی و خانواده محترمش تسلیت و تبریک میگویم و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهید شاهد از خداوند متعال خواهانم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سید ضیاء الدین آقاجان پور/998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات