۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۳۴۰۶۳

چشم انتظاری مردم قم برای استقبال از پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش

چشم انتظاری مردم قم برای استقبال از پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش
مردم شریف و قدرشناس قم از چند ساعت قبل در مسیری که بنا است پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش تشییع شوند حاضر شده و چشم انتظار پیکر مطهر این شهدای بزرگوار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم شریف و قدرشناس قم از چند ساعت قبل در مسیری که بنا است پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش تشییع شوند حاضر شده و چشم انتظار پیکر مطهر این شهدای بزرگوار هستند.

بر اساس این گزارش، مردم شریف قم در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تجمع کرده اند و موج جمعیت از ابتدای این بلوار تا مسجد مقدس جمکران به چشم می خورد.

علما، اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه قم نیز در این تجمع عظیم به همراه مردم حاضر شده اند و چشم انتظار پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش هستند.

مردم شریف، ولایتمدار و انقلابی قم با و سر دادن شعار های کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد» ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارند.

پیکر مطهر این شهیدان بزرگوار پس از ورود به قم ابتدا مهمان حرم مطهر بانوی کرامت خواهند بود، سپس از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی پس از تشییع باشکوه در اهواز، مشهد مقدس و تهران به قم مقدسه وارد می شود و پس از آن نیز به شهر کرمان منتقل شده و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است، پیکر مطهر شهید شهروز مظفری نیا پس از تشییع در شهر مقدس قم در حرم مطهر کریمه اهل بیت به خاک سپرده خواهد شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات