۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۳۴۰۷۷
مدیر حوزه علمیه ولایت شهرکرد:

خون سردار سلیمانی برکت دارد و هدر نمی‌رود

خون سردار سلیمانی برکت دارد و هدر نمی‌رود
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی برکت دارد و هدر نمی‌رود، گفت: همه خواهند دید که هر قطره خون این شهید سلیمانی‌ها می‌آفریند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام ابوالفضل احمدی، مدیر حوزه علمیه ولایت شهرکرد، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه خون شهید سلیمانی برکت دارد و هدر نمی‌رود، اظهار کرد: همه خواهند دید که هر قطره خون این شهید سلیمانی‌ها می‌آفریند و این برکت خون شهید است.

وی حفظ وحدت و همدلی را مهمترین رسالت امروز تک تک افراد جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: به یقین تنها در سایه وحدت و همدلی می‌توان دشمن را پشیمان کرد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه دو عامل اساسی در بقاء نهضت عاشورا نقش اساسی و کلیدی داشتند، ابراز کرد: نخستین عامل مبارزه نظامی بود که در صحرای کربلا اتفاق افتاد و امام حسین (ع) و یارانش با تکیه بر وعده‌های الهی کار خود را با تعداد اندک بدون هیچ دلهره و حزنی انجام دادند.

وی رساندن پیام مبارزه در عرصه جنگ نرم و تبلیغاتی را دومین عامل ماندگاری نهضت عاشورا دانست و افزود: پس از شهادت امام حسین (ع)، رساندن پیام ایشان و فراهم کردن بستر مقاومت در شام، از حضرت زینب (س) آغاز شد و از سوی سایر اهل بیت (ع) ادامه پیدا کرد که نقش مهمی در بقاء نهضت عاشورا داشته است.

مدیر حوزه علمیه ولایت شهرکرد با تأکید بر اینکه شهدا وظایف خود را انجام دادند و امروز دیگر نوبت ما است، گفت: باید در مسیر شهدا قرار بگیریم و لحظه‌ای دچار تزلزل نشویم؛ مقاومت در برابر استکبار مهمترین رسالت امروز ما است.

وی ولایتمداری، شهادت طلبی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و ارتباط معنوی با خدا را از ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی بیان کرد و گفت: ایشان برای خدا کار کرد و خدا هم الحق به او آبرو داد.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه عظمت سردار سلیمانی برای جهانیان تازه با شهادت نمایان شده است، خاطرنشان کرد: خروج امریکا از منطقه و وعده اقامه نماز در قدس و نابودی اسرائیل همگی با نگاه الهی مردان عارف در میدان رزم قابل مشاهده است./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات