۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۳۴۰۸۷

این تازه اول کار است…

این تازه اول کار است…
سرانجام پارلمان عراق در جلسه‌اي تاريخي، که براي هميشه در ذهن طرفداران جبهه مقاومت باقي خواهد ماند، رأي به خروج نيروهاي اشغالگر آمريکايي از اين کشور داد.

به گزارش خبرگزاري رسا، سرانجام پارلمان عراق در جلسه‌اي تاريخي، که براي هميشه در ذهن طرفداران جبهه مقاومت باقي خواهد ماند، رأي به خروج نيروهاي اشغالگر آمريکايي از اين کشور داد. در اين ميان، تلاش بي‌وقفه عمال آمريکا در عراق براي از حدنصاب انداختن مجلس و عدم تشکيل جلسه ديروز پارلمان نيز به‌جايي نرسيد. پارلمان عراق به طرحي  پنج بندي رأي داد که ازجمله آن‌ها لغو درخواست کمک از ائتلاف بين‌المللي ضد داعش است.اين ائتلاف طي سال‌هاي اخير در عراق، نه‌تنها نقشي در مهار و شکست داعش ايفا نکرد، بلکه در عرصه‌هاي عملياتي بارها به حامي اصلي تروريست‌هاي تکفيري و مجرايي براي انتقال آزادانه تروريست‌ها ميان عراق و سوريه تبديل شد. پارلمان عراق به خروج تمامي نيروهاي خارجي و آمريکايي از عراق و لغو نقش ائتلاف بين‌المللي در عراق و همچنين لغو توافق امنيتي با آمريکا از سوي دولت عراق رأي داده است. 

درحالي‌که مقامات کاخ سفيد و وزارت امور خارجه ايالات‌متحده ،با بهت ، حيرت و وحشت از آينده‌ مشغول رصد فرآیند قانوني خروج سربازان خود از عراق هستند، جبهه مقاومت خود را براي انتقامي بزرگ و عميق از شيطان بزرگ و عمال آن آماده مي‌کند. بي‌دليل نيست که مايک پمپئو وزير امور خارجه ايالات‌متحده، براي نجات کاخ سفيد از باتلاقي که خود به وجود آورده است، به ديپلماسي التماسي روي آورده است. واشنگتن طي روزها و ساعات اخير از انواع بازيگران اروپايي ، عربي، منطقه‌اي و حتي شرقي خواسته است تا خشم جمهوري اسلامي ايران و انتقام اين کشور از ايالات‌متحده را مهار کنند اما زهي خيال باطل!

اين تازه اول کار است! بدون شک در آينده‌اي نزديک شاهد کلکسيوني از شکست و استيصال نظامي، سياسي و استراتژيک ايالات‌متحده در منطقه و فرا منطقه خواهيم بود.در اين معادله، ديگر جايي براي رجزخواني و عرض اندام صاحب‌منصبان کاخ سفيد و. پنتاگون وجود ندارد. اخراج خفت‌بار نيروهاي آمريکايي از عراق توسط پارلمان اين کشور و طنين‌انداز شدن شعار مرگ بر آمريکا در آن، تنها حکم اسم رمز و نقطه آغاز عمليات گسترده جبهه مقاومت عليه کاخ سفيد بوده است. اين تازه اول کار است!

هرچند بسيار دير، اما ترامپ هم‌اکنون به اين نتيجه رسيده است که «شهيد سليماني» به‌مراتب نسبت به «سردار سليماني» براي واشنگتن و اهداف آن خطرناک‌تر است. اگرچه سردار سليماني در طول حيات بابرکت خود  نيز درصحنه‌هاي  مختلف نبرد، اهداف ، استراتژي‌ها و حتي بازي‌هاي تاکتيکي آمريکا در منطقه را ناکام گذاشت، اما هم‌اکنون اين  «خون هميشه جاري سردار» است که به‌مانند سيلي خروشان دشمنان اسلام را در خود غرق خواهد کرد.

در اين ميان، تنها هنر رئيس‌جمهور ايالات‌متحده و همراهانش اين است که شاهد زوال خود و از بين رفتن سرمايه‌گذاري هنگفت استراتژيک خود در منطقه باشند. بدون شک  مرور اين جمله زيباي «قيس الخزعلي» دبير کل جنبش  عصائب اهل حق در اين برهه خالي از لطف نيست :«حاج قاسم سليماني و ابومهدي المهندس به فيض شهادت نائل آمدند و نتيجه حتمي براي آمريکا و اسرائيل باخت است. تاوان خون شهيد ابومهدي المهندس زوال حضور نظامي آمريکا در عراق است و تاوان خون شهيد قاسم سليماني زوال اسرائيل است.»/1360/

منبع: رسالت
ارسال نظرات