۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۶۳۴۱۲۷
هم‌اکنون؛

وداع مردم کرمان با پیکر سردار مقاومت

وداع مردم کرمان با پیکر سردار مقاومت
مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور میلیونی مردم کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، امروز کرمان میزبان سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و مردم شهید پرور کرمان با حضور میلیونی خود پیکر مطهر این شهید را از میدان آزادی کرمان به سمت گلزار شهدا بر دوش خود تشییع می کنند.

بنابراین گزارش اقشار مختلف مردم کرمان از زن و مرد، کودک و پیر و جوان، با غم و اندوه در انتظار سردار بزرگ اسلام و بدرقه ایشان به سوی حق به خیابان ها آمده اند.

مردم با عشقی که در دل نسبت به سردار دل ها دارند از هر سرتاسر کشور به میعادگاه حضور رسانده اند تا به سردار بگویند همیشه قلب این مردم به سردار رشیدی مانند تو گرم بود و آرامش داشت چون تویی را مدافع خود می دید و امروز به پاسداشت همه این خدمات با همه وجود آمده اند تا بگویند سردار آرام بگیر که ما ادامه دهنده راهت هستیم، به دشمنان اجازه قد علم کردن نمی دهیم و تا استکبار و جبهه کفر را در هم نشکسته ایم در میدان هستیم.

این جوشش و حضور میلیونی مردم مشتی محکم است بر دهان کسانی که هنوز دم از دست در دست دادن به شیطان بزرگ می زنند و نیز با مشت های گره کرده جنایات آمریکا بر فرزندان این ملت را محکوم و اعلام کردند که با همه توان و قدرت در میدان هستند تا انتقام خون سرداری را بگیریم که سال ها در خارج از مرزها جان خود را برای آسایش ما فدا کرد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی ابتدای مراسم وداع با پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در پاسخ به شعارهای حاضران برای انتقام گیری شهادت سپهبد سلیمانی گفت: انتقام سخت، محکم و پشیمان کننده خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: به آمریکایی ها می‌گوییم همه سرمایه خود را با ترور شهید سلیمانی به باد دادند. امروز قلب‌ها برای همیشه سرشار از نفرت آمریکاست و این الزام اول برای یک مبارزه گسترده علیه استکبار است تا جهان اسلام برای همیشه از شر اباطیل آنان رها شود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهادت قاسم سلیمانی و یارانش نقطه پایان آنان نیست، بلکه نقطه آغاز آنان محسوب می‌شود، اظهار کرد: حاج قاسم یک راه است که تازه آغاز شده و ما را به قله های بلند می رساند. دشمن بداند شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات