۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۶۳۴۱۴۳

پیکر مطهر شهید مظفری نیا در جوار بارگاه ملکوتی بانوی کرامت آرام گرفت

پیکر مطهر شهید مظفری نیا در جوار بارگاه ملکوتی بانوی کرامت آرام گرفت
مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مظفری نیا با حضور با شکوه علما، روحانیون و طلاب و عموم مردم شریف قم در مقبره الشهدای صحن امام رضا(ع) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید شهروز مظفری نیا صبح امروز با حضور با شکوه علما، روحانیون و طلاب و عموم مردم شریف قم در مقبره الشهدای صحن امام رضا(ع) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله سعیدی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با بیان اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا قلب ها و سینه هایی که مالامال از خشم نسبت به متجاوزان است را تسکین دهیم، عنوان کرد: امروز قلوب همه ما در حادثه شهادت مظلومانه شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش مالامال از خشم و کینه نسبت به آمریکای جنایتکار است.

وی تأکید کرد: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم وعده نصرت داده است و خودش پشتیبان مبارزه ای خواهد بود که ما با آمریکای جنایتکار انجام خواهیم داد و انتقام خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان را خواهیم گرفت.

آیت الله سعیدی خطاب به مسؤولان کشور گفت: با اعتماد به وعده الهی و با پشتیبانی از هدایت های رهبری تا انتقام خون این شهیدان مظلومان را نگرفته اید از پای ننشینید؛ ما در این قلب هایمان خشم آمریکا را داریم، صبوری می کنیم اما تحمل تضییع حقوق شهدا را نداریم.

گفتنی است، سرهنگ شهروز مظفری نیا از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در حادثه تروریستی آمریکا در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات