۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹
کد خبر: ۶۳۴۲۴۵
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

سردار سلیمانی در بین اقشار جامعه در بالاترین سطح اعتبار و محبوبیت بود

سردار سلیمانی در بین اقشار جامعه در بالاترین سطح اعتبار و محبوبیت بود
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به حماسه ملت ایران در تشییع حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی در بین اقشار جامعه در بالاترین سطح اعتبار و محبوبیت بود.
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص واکنش حوزویان سراسر کشور به خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی در بین اقشار جامعه در بالاترین سطح اعتبار و محبوبیت بود و حتی در نظرسنجی‌ها نیز از ایشان به عنوان نفر دوم ایران یاد می‌شد.

وی ادامه داد: روحانیون در کشور ما همواره مدافع اقشار ضعیف و مظلوم هستند و حتی از مظلومان عالم نیز دفاع می‌کنند. بر همین اساس ترور ناجوانمردانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی که خود یکی از حامیان جریان مقاومت و مظلوم بود یک داغ بزرگ بر دل حوزویان گذاشت.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروش حوزویان پس از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: شاهد بودیم که حوزه‌های علمیه اولین تجمعات اعتراضی و خونخواهی در خصوص ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی را رقم زدند.

عضو فراکسیون روحانیت پارلمان با تمجید از حضور چندین میلیونی مردم در سراسر کشور در حمایت از جریان مقاومت، بیان داشت: بدون شک اتفاقی که در تهران رخ داد یک حادثه عظیم بود که در تاریخ معاصر ایران تنها یک نمونه شبیه آن وجود دارد و آن هم مربوط به مراسم تدفین معمار انقلاب می‌شود.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با تقدیر از نگاه بزرگ ملت ایران، ابراز داشت: در شهر تهران کسانی پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی را بدرقه کردند که حتی یکبار هم در هیچ کدام از راهپیمایی‌ها شرکت نکرده بودند که همین امر نشان دهنده اوج محبوبیت سردار سلیمانی است.

حجت الاسلام موسوی لارگانی در پایان تاکید کرد: حوزه‌های علمیه پایه گذار انقلاب اسلامی در ایران بوده‌اند و هر کسی که برای این انقلاب تلاش کند، تا ابد محبوب حوزویان خواهد بود. /۸۵۶/
ارسال نظرات