۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۳۴۲۶۱
کارشناس فرق و مذاهب:

انتقام سخت، بهترین تدبیر راهبردی است

انتقام سخت، بهترین تدبیر راهبردی است
کارشناس فرق و مذاهب گفت: پر واضح است انتقام سخت، بهترین تدبیر راهبردی است که جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده است.

حجت الاسلام مسلم منفرد کارشناس فرق و مذاهب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت توجه به ابزار رسانه ای استکبار اظهار داشت: مثل روز روشن است که دستگاه‌های تبلیغاتی آمریکا، پس از ترور مذبوحانه و بزدلانه شهید سلیمانی چه نقشی را بر عهده گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: القای اینکه اگر ایران پاسخ نظامی بدهد جنگی خانمان سوز بوجود می‌آید؛ با چاشنی پیوند دادن این جنگ به مشکلات اقتصادی کشور، سناریویی است که هر چند هیچ واقعیتی ندارد ولی غربی‌ها و غربگراها بدان امید واهی بسته‌اند که اینگونه در افکار عمومی نسبت به انتقام سخت سوال ایجاد کنند.

کارشناس فرق و مذاهب ابراز داشت: پر واضح است انتقام سخت، بهترین تدبیر راهبردی است که جمهوری اسلامی اتخاذ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا واکنش نظامی، منافع زیاد امنیتی، اقتصادی و فرهنگی برای ایران خواهد داشت و پاسخ در خور ندادن به ترور فرمانده عالی رتبه نظامی، در درجه اول ثبات امنیتی ایران را در آینده خدشه‌دار خواهد کرد.

حجت الاسلام منفرد در پایان گفت: فارغ از همه این‌ها غربگراهای داخلی خوب بدانند، دل‌های مردم تا طعم انتقام سخت را نچشد التیام نخواهد یافت؛ پس با دنباله‌روی سناریوی بزدلانه ترامپ چوب حراج به آبروی خود نزنند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
برادر شهیدم سردار ، قصم به خون پاکت خون تو نهال کاشته شده بدست رهبر دلیر و بی باکم را چنان بارور خواهد کرد که شاخ و برگ آن در تمامی جهان گسترده خواهد شد و نامت تا ابد در دلهای مظلومان و بی پناهان ثبت خواهد و تا چلمین روز درگذشت تو مشتی به دهان قاتلان خبیثت خواهیم زد که درتاریخ ماندگار خواهد شد به یاری حق
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
به نظرم اگر هر روز یک حرکت نمادین برای ترساندن آنها و هر بار در یک جا انجام بشه، سرانجام از ترس مرگ خودکشی کنند. یکبار پرواز چند پهپاد و برگشتشان، یکبار زدن چند خمپاره، یکبار حرکت شناورها در دریا و برگشتشتان و ... ترس از اینکه مورد حمله قرار بگیری از خود حمله بدتره و روحیه نظامیانشون رو به شدت آسیب پذیر می کنه.
0
0