۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۳۴۲۶۸
امام جمعه ملایر:

تفکر شهید سلیمانی باید در کشور ترویج شود

تفکر شهید سلیمانی باید در کشور ترویج شود
حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه گفتمان و تفکر شهید سلیمانی باید ترویج شود، گفت: تحریم کالاهای خارجی، مبارزه با تفکرات غلط غربی و رعایت حجاب اسلامی ادامه تفکر حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر در مراسم شهدای مقاومت و یادبود سردار سلیمانی اظهار داشت: ولایتمداری از ویژگی های بارز سردار رشید اسلام شهید سلیمانی است.

وی در ادامه ابراز داشت: نقش سردار سلیمانی در جبهه های نبرد نظامی، امنیتی و فرهنگی بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز ایران سردار تمام عیاری را از دست داده است.

امام جمعه ملایر در ادامه خاطرنشان کرد: امنیت امروز جامعه ما مرهون زحمات و فداکاری های این سردار رشید اسلام است که بر همگان لازم است به پاس قدردانی، یاد و راه وی را گرامی بدارند.

وی افزود: شهید سلیمانی تربیت یافته و رشد یافته مکتب ولایت فقیه است و امروز شاهد آن هستیم که در جامعه امثال ایشان به وفور یافت می شوند.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: در بحث انتقام مباحث فروانی وجود دارد اما نکته قابل توجه آن است که انتقام به هر شکلی که باشد باز هم نمی تواند ذره ای این خلا بوجود آمده را جبران کند.

وی ادامه داد: در شرایط حاضر هم صدایی در زمینه انتقام سخت که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کردند از مسائل مهم کشور است که به نوعی امنیت کشور را تامین می کند و نباید در این زمینه مسؤولان تشتت آرا داشته باشند.

امام جمعه ملایر گفت: همه باید به ندای رهبر معظم انقلاب گوش دهیم و به این انتقام سخت پایبند باشیم از مسئولان می‌خواهیم تفکر حاج قاسم را مانند علم بر روی دست خود بگیرند.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه گفتمان و تفکر شهید سلیمانی باید ترویج شود، ابراز کرد: تحریم کالاهای خارجی، مبارزه با تفکرات غلط غربی و رعایت حجاب اسلامی، ادامه تفکر حاج قاسم سلیمانی است./979/ت303/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات