۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۳۴۲۷۱
امام جمعه تویسرکان:

ملت حسینی دلاورمردانه در مقابل دشمن می‌ایستد

ملت حسینی دلاورمردانه در مقابل دشمن می‌ایستد
امام جمعه تویسرکان گفت: مردان خدا همواره منشا خیر هستند و شهیدان با شهادت خود بستر تحکیم اتحاد و برادری میان مردم ایران و عراق و همچنین دیگر کشورهای منطقه را ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی با اشاره به حرکت سبعانه آمریکا در به شهادت رساندن سرداران مقاومت اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی ذوب و فنای در ولایت بود.

وی با بیان این که اخلاص این سردار بزرگ سبب جذب قلوب مومنان شده است، گفت: شهادت این شهید سرافراز غم بزرگی را دل مردم یران و آزادگان جهان ایجاد کرد که توصیف آن ممکن نیست.

امام جمعه تویسرکان شهید سلیمانی را مرد عمل و کارزار توصیف کرد و افزود: وی همواره از شعار دادن پرهیز می کرد و ادعای خود را در عمل نشان می داد و گریه های رهبر معظم انقلاب سنگینی این مصیبت را به خوبی توصیف می کند.

وی افزود: شهید سلیمانی سالیان متمادی سایه خطر را از کشور دور کرد و چتر امنیت را بر روی کشور گسترانید و به همین دلیل حق بزرگی بر گردن همه ایرانیان و مردم منطقه دارد.

حجت الاسلام موحدی خاطرنشان کرد: مردان خدا همواره منشا خیر هستند و این شهیدان با شهادت خود بستر تحکیم اتحاد و برادری میان مردم ایران و عراق و همچنین دیگر کشورهای منطقه را ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد بزدل و زبون به جای انتقام در پی مذاکره با آمریکا هستند ابراز داشت: بعضی از مسؤولان ترسو بدانند که این ملت حسینی دلاورمردانه در مقابل دشمن می‌ایستد.

امام جمعه تویسرکان اظهار داشت: برخی افراد در داخل می‌گویند گرفتن انتقام سبب جنگ جهانی می‌شود در حالی که در این باره قرآن می‌فرماید اگر شما مستحکم، ایستادگی کنید خداوند ترس را در دل دشمنان قرار ‌می‌دهد و شما پیروز خواهید بود./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات