۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۶۳۴۲۹۳
امام جمعه هویزه:

خواب‌های ترامپ با شهادت سردار سلیمانی آشفته‌تر خواهد شد

خواب‌های ترامپ با شهادت سردار سلیمانی آشفته‌تر خواهد شد
امام جمعه اهواز گفت: آمریکا و ترامپ در زمان زندگانی سردار سلیمانی خواب راحت نداشتند و پس از شهادت سردار نیز خواب آشفته تری خواهند داشت.
حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه سپهبد سلیمانی به جهان اسلام و محور مقاومت تعلق دارد، عنوان داشت: شهادت وی زندگی دوباره‌ای به امت اسلام داد و روح مقاومت، ایثار، ایستادگی و شهادت طلبی را در کالبد مقاومت کشور‌های اسلامی و آزدیخواهان جهان دمید.

امام جمعه هویزه با اشاره به اینکه شهادت سپهبدسلیمانی آغازی بر خدمات گذشته شان بود، اظهار داشت: آمریکا انتقام شکست داعش و تروریسم را در ترور سپهبد سلیمانی می‌دانست؛ از این رو پس از ناکامی در برابر اندیشه‌های سپهبد سلیمانی و ایستادگی محور مقاومت به ترور ناجوانمردانه وی دست زد.

متولی مدرسه رضویه هویزه با بیان اینکه خروش ملت ایران و عراق و انتقام خواهی از جمله دستاورد‌های سپهبد شهید سلیمانی است، گفت: تأثیرگذاری بر محور مقاومت در سراسر جهان دیگر اقدامات به جای مانده از سپهبد شهید سلیمانی است، همه جهانیان فریاد می‌زنند که سلیمانی به ما تعلق دارد.

حجت الاسلام حمزه نژاد با بیان اینکه همه منتقم سپهبد سلیمانی هستند، تصریح کرد: سپهبد سلیمانی نماد وحدت امت اسلام بود و خون پاکش افق‌های جدیدی برای وحدت جهان اسلام خواهد گشود و انتقام شان با فتح قدس و جهان بدون آمریکا و صهیونیسم گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعلام آماده باش از سوی شهردار نیویورک گویای ترس استکبار از نام سپهبد شهید سلیمانی است، خاطرنشان کرد: افزایش نیروی نظامی آمریکا در منطقه گویای ترس شان است، آمریکا و ترامپ در زمان زندگانی سردار سلیمانی خواب راحت نداشتند و پس از شهادت سردار نیز خواب آشفته تری خواهند داشت. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات