۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۶۳۴۳۲۴
المسیره:

فریاد تکبیر از مساجد و منازل سراسر ایران بلند شده است

فریاد تکبیر از مساجد و منازل سراسر ایران بلند شده است
شبکه یمنی «المسیره» گزارش داد، مردم سراسر ایران برای ابراز خرسندی از پاسخ موشکی به ترور فرماندهان مقاومت فریاد تکبیر سر دادند.

به گزارش خبرگزاری رسا، در اولین پاسخ به ترور دو فرمانده ارشد مقاومت، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز (چهارشنبه) با تعداد زیادی موشک پایگاه آمریکایی «عین الاسد» را هدف گرفت.

شبکه یمنی «المسیره» در همین زمینه گزارش داد، پس از شلیک موشک‌های مذکور مردم ایران در تهران و سایر استان‌ها برای ابراز شادی از پاسخ به اقدام آمریکا، در مساجد و پشت بام‌های منازل فریاد تکبیر سر دادند.

عملیات موشکی ایران علیه پایگاه عین‌الاسد پس از آن صورت گرفت که آمریکا در جمعه گذشته در یک حمله پهپادی «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق با به همراه تعداد دیگری از همرزمانشان به شهادت رساند.

همزمان با شلیک موشک به پایگاه عین الاسد عراق که بزرگترین پایگاهی است که نیروهای تروریست آمریکا را در خود جای داده، برخی منابع نیز از اصابت چند فروند موشک (حداقل ۳ موشک) به پایگاهی در نزدیکی شهر اربیل، مرکز منطقه کردستان عراق خبر دادند.

این عملیات موشکی تنها ۲۴ ساعت پس از سردرگمی آشکار آمریکا درباره عقب‌نشینی از عراق صورت گرفت و تعدادی از کشورهای دیگر جهان هم نیروهای خود را از عراق خارج کرده‌اند.

ارسال نظرات