۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۳۴۴۰۱
فرمانده سپاه خراسان شمالی:

اخلاص و معنویت سردار شهید سلیمانی را محبوب قلوب عالم کرده بود

اخلاص و معنویت سردار شهید سلیمانی را محبوب قلوب عالم کرده بود
فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: شهید سلیمانی هیچ وقت برای ارائه گزارش کار نکرد؛ اما به دلیل عمل توأم با معنویت و اخلاص، خداوند همه دل‌ها را با او همراه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، امروز در مراسم نکوداشت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی که با شرکت حوزویان استان در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی داغ بزرگی است که دل همه ما را غمگین کرده است.

وی افزود: اکنون سرباز شایسته ولایت از ما گرفته شده و اگرچه شهادت آرزوی دیرینه سردار سلیمانی بود و هیچ لباسی جز شهادت شایسته این قامت رعنا نبود؛ اما تحمل آن برای همه ملت ایران و امت اسلام دشوار است.

سردار چمن خاطرنشان کرد: خداوند آرزوی او که شهادت بود را به دست شقی‌ترین افراد دنیا جامه عمل پوشاند؛ اما همه امت اسلام منتقم او خواهند بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی 41 سال لباس رزم را از تن بیرون نکرد؛ اما هیچ وقت به دنبال تریبون نبود، افزود: اما امروز می‌بینیم اخلاص و معنویت سردار سلیمانی او را به جهانیان معرفی کرد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: این شهید بزرگوار هیچ وقت برای ارائه گزارش کار نکرد؛ ولی چون با معنویت و اخلاص عمل کرد خداوند او را به همه دنیا معرفی و همه دل‌ها را با او همراه کرد.

سردار چمن در ادامه با بیان اینکه نقشه دشمن ایجاد خلل در عزم و اراده‌ها است، اضافه کرد: امروز جنگ، جنگ اراده‌ها بوده و هر حریفی بتواند اراده خود را به طرف مقابل تحمیل کند پیروز جنگ است.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی این را با اعتقاد و باور حقیقی جامه عمل پوشاند و اراده خود را بر دشمن تحمیل کرد و به همین دلیل هم پیروز صحنه نبرد با استکبار بود.

سردار چمن افزود: اگرچه آمریکا این سردار دل‌ها را به شهادت رساند؛ اما فرزندان انقلابی سپاه و فرمانده سپاه بر پیکر شهید وعده صادق دادند که انتقام سخت و محکم و قاطع خواهیم گرفت.

وی با اشاره به نواخته شدن نخستین سیلی به آمریکا و آغاز انتقام سخت، اظهار کرد: شاید حکمتی در این نهفته بود که تدفین شهید سلیمانی به تأخیر افتاد تا پیش از خاک‌سپاری، نخستین سیلی به‌عنوان انتقام به گوش دشمنان ما نواخته شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات