۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۳۴۴۵۸
سخنگوی سپاه:

دشمن بداند راه قاسم سلیمانی با قدرت بیشتر ادامه دارد

دشمن بداند راه قاسم سلیمانی با قدرت بیشتر ادامه دارد
سردار شریف گفت: مراسم تشییع حاج قاسم باشکوه زایدالوصفی در ایران اسلامی و عراق انجام شد و دشمن بداند راه قاسم با قوت و قدرت بیشتر ادامه دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه امروز بعد از مراسم خاکسپاری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: همان ساعتی که آن‌ها آن جنایت عظیم را مرتکب شدند، ساعت یک و ۲۰ دقیقه امروز پایگاه آمریکا در عراق و پایگاه دوم آن‌ها هم در منطقه اربیل مورد حمله همزمان قرار گرفت.

وی افزود: رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله، مردم داغدار ایران و جبهه مقاومت و پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت مصمم هستند راهی را که حاج قاسم شروع کرده بود با قدرت و قوت ادامه دهند و لحظه‌ای را برای حمله به متجاوزان از دست نخواهند داد.

سردار شریف با بیان اینکه ساعت ۹ امروز مراسم بزرگداشت بسیار عظیمی در مصلی کرمان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به همه اعلام می‌کنیم مراسم تشییع حاج قاسم باشکوه زایدالوصفی در ایران اسلامی و عراق انجام شد و صبح امروز بعد از اقامه نماز صبح که حاج قاسم علاقه ویژه‌ای به آن و مناجات قبل از آن داشت، خاکسپاری شد و دشمن بداند راه قاسم با قوت و قدرت بیشتر ادامه دارد./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات