۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۳۳۶۸۱
سردار شریف خبر داد؛

اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان میزبان پیکر حاج قاسم سلیمانی

اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان میزبان پیکر حاج قاسم سلیمانی
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئیات مراسم های تشییع و تدفین سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران امروز در نشستی رسانه ای جزئیات مراسم های تشییع و تدفین سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را اعلام کرد.

وی با اشاره به تشییع با شکوه پیکر شهید سلیمانی در عراق افزود: امروز مراسم تشییع جنازه در عراق با شکوه قابل توجهی انجام شد، فردا اول صبح پیکر مطهر ایشان به خوزستان شهر اهواز منتقل می شود و ساعت 7:30 تا 9:30 برنامه ای برای وداع با پیکر مطهر پیش بینی شده است.

سردار شریف با بیان این که مردم و عشایر خوزستان و خانواده های شهدا به جهت حضور سردار سلیمانی در دفاع مقدس درخواست برگزاری مراسم داشتند، اظهار کرد: از جایی که خوزستان نماد دفاع مقدس است مردم استان اصرار بر این برنامه داشتند و فرمانده سپاه مجوز دادند و این مراسم در اهواز برگزار می شود.

وی ادامه داد: پس از آن پیکر حاج قاسم سلیمانی به مشهد مقدس انتقال پیدا خواهد کرد و حدود ساعت 1 برنامه مشهد در حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد و جزئیات مسیرها و ساعت برنامه را فرمانده سپاه خراسان رضوی اطلاع رسانی خواهد کرد.

سخنگوی سپاه براز داشت: بعد از اتمام مراسم در مشهد مقدس پیکر ایشان به تهران انتقال پیدا می کند و ساعت 7:30 شب مراسم وداع با پیکر این شهید سرافراز و شهدای همراه در مصلای تهران برنامه ریزی شده و دعوت می کنیم که همه دوستداران ایشان برای وداع با پیکر مطهر این شهید حضور پیدا کنند.

وی عنوان کرد: مراسم تشییع و نماز بر پیکر مطهر این شهید عزیز و شهدای همراه ایشان از ساعت 8 صبح دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و بعد از اتمام مراسم نماز، پیکر مطهر از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

سردار شریف با اشاره به حضور پیکر شهید سلیمانی در شهر مقدس قم خاطرنشان کرد: به جهت علقه خاصی که این شهید عزیز و بزرگوار به خاندان اهل بیت(ع) داشتند مراسم کوتاهی از ساعت 2 تا 4 در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: بعد از اتمام مراسم قم عصر دوشنبه پیکر مطهر سردار سلیمانی به کرمان انتقال پیدا خواهد کرد و جزئیات مراسم را فرمانده سپاه در کرمان اطلاع رسانی می کند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
قم حرم اهل بیت ع است و مامنی برای شهدا
0
0