۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۶۳۴۴۹۵
آیت الله حسینی بوشهری در گفت وگو با رسا:

ایران و جبهه مقاومت پاسخ دندان شکنی به شرارت جدید آمریکا خواهند داد

ایران و جبهه مقاومت پاسخ دندان شکنی به شرارت جدید آمریکا خواهند داد
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که امروز ایران اسلامی مقتدر است، گفت: ایران و جبهه مقاومت پاسخ دندان شکنی به شرارت جدید آمریکا خواهند داد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در گفت وگو  با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با قدردانی از انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تروریست های آمریکایی گفت: همانگونه که جمهوری اسلامی به ملت رشید ایران وعده داده بود که به دلیل شهادت حاج قاسم سلیمانی انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت، بامداد امروز شاهد بودیم در همان ساعاتی که دشمن شهید عزیز ما را از ما گرفت، با موشک های خود پایگاه های آمریکایی به ویژه پایگاه عین الاسد ارتش آمریکا را مورد هدف قرار داد.

وی افزود: گرچه هنوز برآورد دقیق از خسارات وارده به نیروهای آمریکایی و تجهیزات آن ها وجود ندارد اما بر اساس شواهد خسارات سنگینی بر آمریکایی ها وارد شده و این اولین اقدام جمهوری اسلامی ایران است.

نایب رییس جامعه مدرسین اظهار داشت: بر اساس اعلام سپاه عزیز و قهرمان، اگر آمریکایی ها دست به شرارت دوباره بزنند حدود 100 جا شناسایی شده و در نخستین اقدام همه این مکان ها را مورد حمله قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند جمهوری اسلامی امروز مقتدر است و جبهه مقاومت در منطقه اقتدار دارد، اگر آمریکا که از کیلومترها آن طرف تر به غرب آسیا آمده بخواهد به شرارت خود ادامه دهد جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان شکنی را به آمریکا خواهند داد.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: متحدان منطقه ای آمریکا بدانند که حمله موشکی ایران اولین ضرب شست جمهوری اسلامی است و اگر زمینه را برای پهپادها، هواپیماها و تحرکات آمریکایی ها فراهم کنند همانگونه که سپاه پاسداران اعلام کرده پاسخی در خور دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم که دشمن از پاسخ سخت و کوبنده ایران اسلامی عبرت بگیرد و همانگونه که پارلمان عراق تصویب کرده این کشور را ترک کنند، مردم منطقه خودشان باید در کنار هم با کمال آسایش و آرامش زندگی کنند و نیازی به حمایت بیگانه ندارند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران بهترین و قدرتمندترین همسایه آنان است و در سایه با ایران بودن می توانند بهتر از آسایش و آرامش برخوردار باشند، اگر بخواهند در کاخ های شیشه های به امید حمایت آمریکا بنشینند باید منتظر روزهای سخت تری باشند.

محمد قمین
ارسال نظرات