۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۳۴۴۹۶
امام جمعه موقت اصفهان:

اخراج آمریکا از منطقه انتقام نهایی است

اخراج آمریکا از منطقه انتقام نهایی است
حجت الاسلام رهبر پاسخ موشکی سپاه به جنایت آمریکا را مقتدرانه دانست و گفت: دولت آمریکا باید از منطقه اخراج شود و این انتقام نهایی است که از این دولت تروریستی خواهیم گرفت.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه پاسخ سریع و قاطع و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپهبد سلیمانی و همراهان ایشان، اقدام بسیار مهم و مقتدرانه‌ای بود، گفت: نگذاشتند که انتظار ملت طولانی شود و مطالبه مردم برای پاسخ دادن به جنایت آمریکا به سرعت جامه عمل پوشانده شد.

وی در ادامه مورد اصابت قرار دادن پایگاه عین الأسد را اقدامی بجا و به موقع توصیف کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این اقدام یک سیلی بود و آمریکا باید منتظر پاسخ‌های قاطعانه‌تر و حملات شدیدتری باشد. هم نظر رهبر معظم انقلاب هم اعتقاد همه کارشناسان و مردم بر این است که وقت بیرون راندن آمریکا از منطقه رسیده و باید دیگر بساط حضور پر از شرارت و خطر آمریکا در منطقه برچیده شود.

امام جمعه موقت اصفهان حضور آمریکا در منطقه را متجاوزانه دانست و تصریح کرد: آمریکا بخش‌هایی از کشورهای مختلف منطقه را غصب کرده است و تجاوز گسترده‌ای به کشورهای اسلامی داشته و هیچ کشور اسلامی از شر این دولت تروریستی در امان نبوده است، دولت آمریکا یک دولت تروریستی غارتگر است و باید از منطقه بیرون شود.

امت اسلامی خواستار خروج آمریکا از منطقه است

حجت الاسلام رهبر با اشاره به خواسته مردم منطقه مبنی بر خروج آمریکا از غرب آسیا و عدم دخالت در امور کشورهای منطقه، اظهار کرد: همه مسلمانان با غیرت منطقه می‌خواهند آمریکا را از کشورهایشان اخراج کنند و انتقام نهایی ما از آمریکا اخراج این کشور از منطقه است و سیلی موشکی که به دو پایگاه این کشور در عراق زده شد مقدمه‌ای است بر این مسأله ، ان شاء الله به زودی شاهد اتفاقات بزرگتر و مهمتری هم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بازتاب جهانی پاسخ به جنایت آمریکا نشان دهنده ایمان کشورهای منطقه و جهان به قدرت جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: قطعا به زودی شاهد بازخوردهای بیشتری از این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل خواهیم بود و لازم است در این پیروزی‌ها قدردان ملت بزرگ ایران باشیم که همواره پای کار انقلاب اسلامی ایستاده اند و پشتوانه محکمی برای نظام مقدس اسلامی هستند.

امام جمعه موقت اصفهان حضور مردم در تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را خونی در رگ نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: زمانی که مردم اینچنین میلیونی و با شکوه در تشییع این سردار بین المللی مقاومت حاضر شدند و نشان دادند تلاش دشمن برای خسته کردن و ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی بی فایده بوده است دشمن باید می‌فهمید شکست‌های بزرگی در راه دارد و باید منطقه را ترک کند./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات